Sorry als ik niet overal op reageer, zit te mobiel-bokken op een verschrikkelijke internetverbinding (boeren-gat hier...)
Temptation, mooie naam! En wat een knappie.
Veulentje van Muzefee is ook een schatje, maar ook een draakje hoor ik.
Nog meer mooie veulentjes (en merries) gezien. Leuk, kan dr geen genoeg van krijgen, plaats maar veeeeelll foto's.
Rosa zit ons te foppen, we liggen nu voor de 2e nacht camera te staren en ze staat rustig te eten. Ze zit nu in zo'n fase, het kan vannacht, het kan ook nog even duren. Dus van onze kant nog geen nieuws.
Sorry voor degenen die ik niet onthouden heb. Ik hoop snel op een veulentje en dan weer bokken vanuit mijn eigen bedje met eigen WiFi. Maar nu lekker naar mijn meisje kijken, heeft ook wel zo zijn charme...
Haha Joyce en Temptation, ik ga ze morgen op de website plaatsen, dus vanaf dan kan het! Merk wel dat ik snel nog wat nieuwe houtjes moet bestellen, want met alle belangstelling (op Facebook heb ik een actie) ben ik zo door de voorraad heen.
DB succes daar dan, kan me goed voorstellen dat je naar je eigen bed verlangd.
En ik merk dat ik de hele dag al wat vergeet en nu weet ik het. Schaam me diep... Pascalfjord, gecondoleerd. Wat een groot verlies. Sterkte de komende tijd!
Foppers hier nog niks hoor was eig van plan ze om 6 uur naar buiten te doen op de wei zodat k me bed in kon Maar t regent zo hard en ze staan dan aan de wegkant Kortom ze staatnog binnen en ik ? Tja peerden gaan voor he
Geen veulens vannacht? Er waren toch zoveel spannende merries dat ik er wel minimaal 1 verwacht had. Maar misschien is er nog wel 1 die zich bedenkt en lekker overdag bevalt.
Nope, niks hier. Maar inderdaad, de vorige kwam ook om 13u 's middags (was toen woensdagmiddag, helemáál niet druk op een manege dan), dus misschien flikt ze het midden op de, nog drukkere, zaterdag. Wie weet.
Joto
Geplaatst: 21-04-12 07:54
He jammer.. Je was net te vroeg Pauk
Vardau 320 vandaag.
En geen baby..
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 21-04-12 07:58
Goeiemorgen, jij bent er echt vroeg bij Pauk! Geen veulens dus vannacht? Ik kijk snel bij Joto op de cam, maar helaas, geen veulen in de stal.
Vandaag gaan we onze camera plaatsen, ik ben benieuwd! Kan ik Neon bespieden, eindelijk. En ook nog schrikdraad om de bak spannen, zit net een nieuwe omheining om en Neon vindt het hout veels te lekker. Aangezien ze de komende tijd helaas de wei nog niet op kan (opnieuw ingezaaid en het groeit niet hard genoeg) zullen we toch maar maatregelen nemen voordat die mooie nieuwe omheining helemaal aangevreten is.
Ik geloof dat we hier een beetje voorgedrongen hebben.
Kreeg om half 8 telefoon, had toevallig de huistelefoon op mijn kamer. Stalbaas, met de mededeling dat er een veulen was geboren. Ik half slaperig vragen van wie, blijkt Heaven even heel sneaky, zonder het te melden te zijn bevallen! Dus ik na een paar keer navragen, want ik geloofde het eerst niet, uit mijn bed, haha. Toch nog even gevraagd wat het was en toen vertelde hij dat het een merrie was en dat ze wel zwart leek!
En ja hoor, het is écht een zwarte! Hoe dan! Hahaha. Maar moeder en kind maken het goed. Heaven is een voorbeeldige moeder, veulen is ontzettend mak. Nageboorte was er ook vanzelf af gekomen. Toen de stalbaas kwam was ze al droog, dus die moet vroeg in de nacht geboren zijn. Dikke sneakerds zijn die twee!
Scheelt mij een hoop stress, want ik kreeg wel een beetje de zenuwen, haha. Blij dat ze het in haar eentje gered heeft.