Pretty: Wat een mooi beestje. Mooi donker kleurtje komt er ook onder het veulenvachtje vandaan. Conejo: Speels ding, echt leuk he hoe ze zo lekker met die ballen kunnen spelen.
Wat groeien die veulens snel he. Ik vind dat ze eigenlijk al zo snel veulen af zijn. Die van mij vind ik al niet echt meer een veulen . Eerder een klein fijn paardje. Aan de ene kant jammer maar ja tzal ook niet goed zijn als ze blijven steken dus ja.
Eerst was zijn vooraanzicht zo:
en nu na vier maanden:
Wat een verschil he, gelukkig wordt z'n witte bles al een stuk minder overheersend .
Laatst bijgewerkt door Beeker op 10-08-10 21:32, in het totaal 1 keer bewerkt
wat een leuke foto's heb ik weer voorbij zien komen! ik word er helemaal jaloers van want ik heb nog steeds geen veulen! ik hoop echt dat dat veulen snel komt... haar uier is weer helemaal gekrompen! ik snap er niks meer van!
Het is niet eerlijk he, maanden zitten we te wachten op Cartouche, en dan dumpt ze zo'n bericht en is ze weer offline. Silketje, wij zijn vrouwen en extreem nieuwsgierig!!!!
Felien nog steeds niet? Ik vind het veulen van Beeker echt heel gaaf geworden. Haffie is leuk!!!
Diane_Basje
Geplaatst: 11-08-10 10:53
Neonlight schreef:
Het is niet eerlijk he, maanden zitten we te wachten op Cartouche, en dan dumpt ze zo'n bericht en is ze weer offline. Silketje, wij zijn vrouwen en extreem nieuwsgierig!!!!
Misschien is ze gaan kijken naar de antwoorden op al onze vragen haha. Juist omdat we zo nieuwsgierig zijn.
Oeh ik moet zo werken, hoop dat ik ze nog kan zien...
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 11-08-10 11:04
Aaaah, foto's!!! En kun je ondertussen niet al wat zeggen?
silketje
Geplaatst: 11-08-10 11:12
HIJ is extreem klein (vind ik), hij drinkt goed en nageboorte is in orde de naam laat ik over aan de toekomstige eigenaar hij ziet er eigenaardig uit, ofwel is dat omdat we hier veulens hebben lopen van friezen van 9 en 4 maanden hij is geen 'mager' veulen maar klein!!! zijn hoofd ziet er anders uit en hij heeft een lichte onderbeet, hij kan al overdrijven ermee als hij de uier zoekt dan steekt hij zijn onderkaak nog meer naar voren lijkt het wel cartouche staat bij mensen in de tuin zodat ze op haar konden letten als we met vakentie zijn en werd ik vanmorgen gebeld dat het geboren was, eerst dachten ze dat het een hoopje mest was hij staat nog week op de achterbenen maar dat komt wel goed, we hebben ze in het stalletje gezet door de regen, cartouche heeft zoveel tijd gehad om op mooie dagen te bevallen, neen zij lapt het als de regen met bakken uit de hemel valt
het 2e veulen van het dikke buiken topic is hier geboren en als alles meezit het voorlaatste
inge176
Geplaatst: 11-08-10 11:15
Magic wat fijn dat het zo goed gaat met hem. Wat worden ze snel groot he! Soms dan lijken ze al zo volwassen, maar als moeders een tijdje uit beeld is zijn het weer van die baby's.
Amanda gefeliciteerd met je verjaardag! Pretty wat een mooierd! Hoog op de benen zeg! Conejo, libre heeft een mooie kleur zeg, hij ziet er supergoed uit. Beeker wat is dat een ander gezicht. Ik vind zn koppie echt prachtig. Ik wilde een veulen met weinig wit, dat heb ik gekregen maar ik vind dit ook wel erg mooi. Kim is mooi Kitzbi!
En Cartouche eindelijk! Gefeliciteerd Silke!
Laatst bijgewerkt door inge176 op 11-08-10 11:18, in het totaal 1 keer bewerkt