Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
of toch? Ha ha mooie uitbrekers vandaag zo te lezen. Daan ook aan de waak! Hier rustig. 

Ik lees al een tijdje mee en het lijkt me hier super gezellig! 

. Balen natuurlijk. Maar de buurvrouw had nog wel een super mooi hengstje staan dus hier zijn we naartoe gegaan. Mocht het weer mislukken, jammer dan, maar zou het wel lukken, harstikke mooi. En nu is ze voor 100 % zeker zwanger!!
Alleen omdat wij het idee hadden dat het niet zou pakken, hebben we de dekdatums niet opgeschreven..
We hebben dus geen idee wanneer ze uitgerekend is! Grote verrassing dus!

Toen ze in mei hengstig was naar de hengstenhouder gebracht, ze is 2 dagen gedekt (24 en 26 mei) en daarna gelijk drachtig! Ook 100 % zeker drachtig gescand!
Zij was dus vandaag uitgerekend (335 dagen) maar helaas is er nog niks...
Zij is heel erg open van achteren, maar haast nog geen uier. Verder is ze erg chagrijnig op het moment. En eet de hele dag!
Ook bij haar zijn we erg benieuwd! 

.
. Ik bellen om nieuwe sleutel te halen, niemand neemt op; sms gestuurd, mail gestuurd...... frenia schreef:kmd: amberkleurig had tink s ochtends met melktest van 25 nog hoorpas tegen s avonds was het wit
idem bij angel en siuan trouwens.
zie je het wel al iets troebeler worden?
En plakkerig, Sticky dus 
frenia schreef:goede omschrijving trouwens: amberkleurig, ik kon de kleur nooit echt goed benoemen!
Zo ook Cloudy en Sticky 
) + 15
Mooi hoor!