Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cayusejuhh schreef:hee dienie.. ik wist niet dat romy nog zo jong is.. wie wordt de vader?? max??
Zo MARISKA !! goed man!!
IK heb hier ook
witte druppels!! en een sjago onrustige merrie
wie weet
Dana01 schreef:Cayusejuhh schreef:hee dienie.. ik wist niet dat romy nog zo jong is.. wie wordt de vader?? max??
Zo MARISKA !! goed man!!
IK heb hier ook
witte
druppels!! en een sjago onrustige merrie
wie weet
zeker weten??
IndianSummer schreef:@Cayusejuhh; Is die van jou nog niet bevallen lees ik in je onderschrift?
Pfoe, die houdt het ook lang vol zeg!
Cayusejuhh schreef:IndianSummer schreef:@Cayusejuhh; Is die van jou nog niet bevallen lees ik in je onderschrift?
Pfoe, die houdt het ook lang vol zeg!
![]()
Maar ze heeft witte kegels.. dus niet lang meer
Mac schreef:Jeeeetje Ods, dat gaat écht hard! Nou ja, tegenhouden kun je het niet hedus idd maar gewoon goed in de gaten houden.
@IS: super dat het zo goed met haar gaat! Ik weet nog hoeveel zorgen je je om haar hebt gemaakt. Dat is gelukkig alles meegevallen!
@dienie: agossie ... dat wordt een kind met een kind. Nou ja, sommige merries kunnen verrassend volwassen zijn met een veulen erbij. Mijn toen bijna driejarige was/werd dat helaas niet ... die begreep er helemaal niks van, van het moederschap ...
@Mariska: SPANNEND!
Ik vind Lee er ook super uitzien, ondanks dat ze midden in de rui zit. En dat is dan 20! Ik ben er zo blij mee dat ze zich zo goed voelt!