Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.
. Dat bekkie!! Echt heel erg schattig!!
 Dat bekkie!! Echt heel erg schattig!!  !
 !  . Alleen gisteren, toen schrok ik me echt te pleures. Ik zat met een vriendin van mij in haar stal en Ivanka stond gewoon heel rustig. Opeens zag ik die ogen dichtgaan, dus ik zeg tegen die vriendin van mij: ah, kijk nou.. ze slaapt!
. Alleen gisteren, toen schrok ik me echt te pleures. Ik zat met een vriendin van mij in haar stal en Ivanka stond gewoon heel rustig. Opeens zag ik die ogen dichtgaan, dus ik zeg tegen die vriendin van mij: ah, kijk nou.. ze slaapt!  . Heel raar...
 . Heel raar...  ).
).  .
 . !!
 !!  

.
.  ...
 ...                                                         

. Foto's zijn aan het uploaden...
 . Foto's zijn aan het uploaden...                                                         

Ziet er goed uit! Hoe gedraagd ze zich dan? Denk je dat het vannacht komt? Die uier zit wel pluis voor de kleine
 Ziet er goed uit! Hoe gedraagd ze zich dan? Denk je dat het vannacht komt? Die uier zit wel pluis voor de kleine   

!!
 !!  .
 .  Ivanka?
 Ivanka?  

maar dat ziet er goed uit hooor!! zit ik er mischien maar 1 dagje naast
  maar dat ziet er goed uit hooor!! zit ik er mischien maar 1 dagje naast  succes
  succes                                                         

Dat wordt spannend Tinne!!!
 Dat wordt spannend Tinne!!! Ben benieuwd...
 Ben benieuwd...                                                         
 .
.  .
.  . De electriciteit in de stal werkt namelijk (nog ) niet
. De electriciteit in de stal werkt namelijk (nog ) niet  .
 .  . Ik hoop iig niet dat het veulen vannacht eruit komt, ik slaap nu noodgedwongen thuis eigenlijk.. Ik voel me gewoon echt té beroerd om te gaan waken, baal er wel heel erg van, maar heb zelf ook wel het gevoel dat het vannacht nog niet komt.
. Ik hoop iig niet dat het veulen vannacht eruit komt, ik slaap nu noodgedwongen thuis eigenlijk.. Ik voel me gewoon echt té beroerd om te gaan waken, baal er wel heel erg van, maar heb zelf ook wel het gevoel dat het vannacht nog niet komt.                                                         
 Ik had bij Uum ook gelijk, haha. Ik duim voor je, meis! Enne.. heel veel sterkte, lekker rot om nu ziek te zijn
 Ik had bij Uum ook gelijk, haha. Ik duim voor je, meis! Enne.. heel veel sterkte, lekker rot om nu ziek te zijn 

) en dan kijk ik even of er een hoopje veulen bij ligt
 ) en dan kijk ik even of er een hoopje veulen bij ligt  
  .
 .  

)
 )