Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
JoannevZ schreef:Aangezien het me nog niet zo los kan laten, heb ik de papieren van vader en moeder er eens bij gepakt. En kom tot de conclusie dat vader eigenlijk helemaal geen roan kan zijn, want dan had 1 van zijn ouders ook roan moeten zijn. Verbeter me als ik fout zit.
Dit is vader
[ Afbeelding ]
En dit is moeder
[ Afbeelding ]
Edit: net moeder van de vader opgezocht. Zij staat als schimmel op papier, maar blijkt bruin roan te zijn. Nog het mysterie niet opgelost
JoannevZ schreef:Aangezien het me nog niet zo los kan laten, heb ik de papieren van vader en moeder er eens bij gepakt. En kom tot de conclusie dat vader eigenlijk helemaal geen roan kan zijn, want dan had 1 van zijn ouders ook roan moeten zijn. Verbeter me als ik fout zit.
Dit is vader
[ Afbeelding ]
En dit is moeder
[ Afbeelding ]
Edit: net moeder van de vader opgezocht. Zij staat als schimmel op papier, maar blijkt bruin roan te zijn. Nog het mysterie niet opgelost
JoannevZ schreef:AM_Horses schreef:Joanne als de ouders idd geen crème dragen kan dit niet. Heb je een foto van het veulen?
Het zijn niet de meest charmante foto's geworden![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Dit is moeder
[ Afbeelding ]
Dit is vader
[ Afbeelding ]
LaDonna75 schreef:JoannevZ schreef:Aangezien het me nog niet zo los kan laten, heb ik de papieren van vader en moeder er eens bij gepakt. En kom tot de conclusie dat vader eigenlijk helemaal geen roan kan zijn, want dan had 1 van zijn ouders ook roan moeten zijn. Verbeter me als ik fout zit.
Dit is vader
[ Afbeelding ]
En dit is moeder
[ Afbeelding ]
Het houdt je wel van de straat zode vader kan wel degelijk valkgeboren schimmel zijn, zijn vader is valk. Ik weet niet of valk-roan bestaat. Daarnaast kloppen kleuren bij een stamboek ook (lang) niet altijd. Misschien is het leuk dit in het kleuren-topic te plaatsen?
Wat betreft verharen: Roosje was rond 2 maanden ook druk aan het verharen. Inmiddels is dat ongeveer klaar, ze is nu 3 1/2 maand.