Het gaat, ik probeer op been te blijven. Al ben ik lamgeslagen van verdriet.
Het leven denderd gewoon door inmiddels alweer een paar kalfjes geboren. Mijn lieve zoontjes die de stal van Wita leeghalen "dat doen wij wel want jij word daar vast verdrietig van" #jankenweer
xYaartje
Geplaatst: 18-04-22 09:36
Aan iedereen met veulens: Gefeliciteerd . Maria staat zo te zien samen met de merrie van Symke bovenaan, oeps. Zal ze eens zeggen dat als ze zo door gaat ze helemaal bovenaan staat en we dat veulen nu wel willen zien . * wachten duurt lang *.
Olga, ach gut. Wat heb je een lieve zoontjes dat ze dat voor je willen doen .
Mukiwa gefeliciteerd!!! Blijven ze allemaal bij jou of zijn ze voor de verkoop. Ik vind het echt heel veel merries overigens. Zeer benieuwd naar wat ik zelf krijg
Olga wat een lieve zoontjes...
Hier nog geen veulen zoals verwacht. Wel super vermoeiende nacht gehad. Nog vermoeider dan toen ik ging slapen hoopte stiekem op nóg een paasveulen! Vorig jaar had ik er namelijk ook een! Nee maar ik ben geduldig. Zien wel wanneer het komt.
Met beide dames gaat het goed. Was wel een mega zware bevalling bij maddy. Hebben haar eruit moeten trekken want ze is echt mega groot. Drinken ging direct super alleen nageboorte bleef hangen maar is er inmiddels uit.