Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
twas zo'n mooierd! pretty schreef:Noisy even gekeken en ik heb die app dus op mijn GSM![]()
Maar hoe doe je dat om die dan op je scherm te zetten inderdaad? Want dat vind ik dus niet.
Jaja een dummy op dat vlak.

Veel sterkte voor jullie!

Hier nog een kleine 75 dagen te gaan, dat noem ik pas wachten
Wat is dat hier toch allemaal dit jaar. Wat een tegenslagen.
Ik hoop zo dat we nu echt alle pech gehad hebben voor dit seizoen. Vanaf nu enkel nog gezonde merries en veulens!!!!
pretty schreef:Noisy dit was dus geheel nieuw voor mij.......![]()
Maar dankzij jouw duidelijke hulp lijkt het mij gelukt! Ik heb ook een samsung dus het was net hetzelfde.
Super,dankjewel!

want beste wat ik vind zijn die ergonomische en die hit softbed. En denk niet dat hij bedoeld van een stal vol van die softbed matten te leggen. Hij is geen persoon die je op zware kosten wilt jagen. Ga morgen nog eens overleggen want dan komt hij bloeduitslag bekijken. Ze hebben nogmaals getest op cushing en op addison. Is zeer zeldzaam bij paarden maar omdat ik er bekend bij ben wil ik het wel testen. 

gelukkig gaat het langzaamaan beter met Luna.
Nu begonnen aan mijn 2e week stage en dat bevalt erg goed maar is ook heel erg druk! Even wennen aan het nieuwe ritme zeg maar.
Ze is lekker fris en heeft elke dag zin om te rijden. Ze loopt als een zonnetje. Ze heeft alleen erg veel last van jeuk! Meer mensen die dit herkennen bij hun zwangere dame?
Als ik dan voor haar wil krabben wordt ze pissig haha.
dus nog 120 te gaan