Proficiat Hanneke met Jaylin, prachtig merrietje. Proficiat Rooslover, mooi merrietje voor Sally, waar blijven de namen, lastig,he. Succes Gueniveve, is het er al? Ook Keresa succes. Pretty dank je nog voor je reacte op mijn vraag hoe het vliesje stuk te maken. Heb niet zoveel kracht in mijn handen dus heb maar een mesje en schaar klaarliggen. Yellomofoon, fijn dat alles nu goed gaat, heb alles toen wel gevolgt Frenia, Zebulon is prachtig vooralzijn driekleur, slijt er niet snel af he Karin, Donna is ook echt zwaar he, harsdopjes dus mooi gepland je vakantie, succes he YildizArabs, proficiat met de bronzen plak super mooi die Yazahra Woogy succes met scannenvolgende week. Tara de magische 320. Michellee, mooie merrie,mooi filmpje Inowa nog geen vorderingen? Dries, herken die onzekerheid van stiekum veulenen Lady lisa zo ook flinke buik hoor met nog 1 maand voor de boeg Wisanda ook bij jouw flinke buik met nog 1 maand te gaan, ik heb ook wel medelijden met die van ons. Annikab, prachtige foto wat is Euforio mooi ShamalArabs, spannend scannen succes he Wijkhuis, tests op tijd binnen dat is fijn Als ik nog iemand vergeten ben sorry, ga nu nog snel afvoeren
Yellomofoon
Geplaatst: 09-05-14 01:23
Leuke veulentjes hanneke, frenia en rooslover! Gefeliciteerd!
Ik vermoed inderdaad ook dat het een slijmprop is, alhoewel ik elke dag onder Casu's staart keek de laatste maanden, heb ik het zelf nooit gezien...
En ik ben een halster birth alarm gaan kopen toen Casu's dracht ten einde liep (ik was net verjaard en had dus korting + een dikke cadeaubon gekregen). Ik vond het zijn geld meer dan waard! En ik sliep ook geruster!
Hier nog steeds helemaal verliefd op onze Finn Hij is zo'n stoere kerel geworden, ik vind zelf dat hij erg op zijn vader lijkt. Hij is knap gebouwd, heeft een geweldig karakter, mooie aftekeningen én een heel erg leuk drafje Inmiddels is hij ook van zijn snot af. Hij heeft het gewoon zelf overwonnen, zoals de DA ons aanraadde. (hij heeft er overigens niet veel last van gehad hoor! Dan was de DA wel langsgeweest...) Inmiddels heeft hij ook zijn eerste fotoshoot gehad, en ik wacht nog ongeduldig op die foto's
Voor degene die het zich herinneren, inmiddels staat ook vast dat we begin juni een frans bulletje in huis halen, joepie, dubbel plezier van 2 baby's dit jaar!
Alle wakers, heel erg veel succes! Ik leef met jullie mee
Resi_lover
Geplaatst: 09-05-14 02:27
Geboren!!
Caitlynn van Nieuwland
Chanel x Tolkien van Weremere Het 1e veulen van Chanel en alweer de 10e van Tolkien. Caitlynn is een zwartbonte merrie geboren 09-05-'14 Ze heeft 1 blauw oog en eyeliner, 2 gekleurde oren en een zwarte staart.
Donna is heel rustig geweest uier kan voller en de harsdopjes zijn weg.
Alleen is de hond vannacht heel onrustig geweest om het uur naar buiten moeten onrustig door het huis wandelen enz, en die ligt nu dus heerlijk te slapen. En nu ben ik moe.......
Resi_lover, gefeliciteerd met deze tinkerbeeb! Knap ding
Michellee, Gaaf is dat he, ik heb het hier ook op film
Hier vanmorgen weer flinke harsdoppen (nou ja aan 1 tepel). Foto van de uiers zelf krijg ik niet voor elkaar op stal dus doen we straks weer in de wei Vanavond weer een melk test doen, wil het niet te vaak doen....proberen
Oeh wijkhuis, de jouwe gaat snel gaan! Ja, vind het fantastisch om het filmpje terug te zien!
Toen ik mijn hand er gisteren onder hield, voelde ik het veulen echt van de ene kant naar de andere schuiven. Echt een magisch moment! Volgens mij voelde ik zijn ruggengraat...
Set_Elkol
Geplaatst: 09-05-14 10:32
spannend wijkhuijs!
kan dat uberhaupt, zo duidelijk een bepaald lichaamsdeel van het veulen voelen? Zit zoveel merrie tussen. ik dacht vooral schopjes. leuk Michelle!