@Jennyk betekend dat dan ook dat de merries van Sonjim bevallen zijn??? @KootMiradrum Nee Moon nog niet bevallen. Zal vanmiddag even nieuwe foto s plaatsen. zit nu bij paps en mams.... Leuk filmpje van Mira... ze moet echt niet dikker worden om door dat gangetje te kunnen.... hi hi hi maar las al dat je om ging lopen... gelukkig kan dat anders had je echt een probleem... hi hi hi
nee sonjim had aangegeven dat ze nu niet de precieze datum meer wist dus dat ze daarom wel van de lijst af mochten. ze had namelijk een van haar eigen hengsten gecastreerd en die heeft nog voordat er 8 weken voorbij waren bij haar merrie,s gelopen. dus kan zomaar zijn dat de merrie,s drachtig zijn van hem en dus ongeveer nu pas uitgeteld zijn.
pepper is een trut tegen de andere meiden maar de laatste dagen zeer aanhankelijk tegen mensen. ze groeit goed door en is nu weer erg hongerig maar dat vooral met hooi. echt raar want krachtvoer eet ze met lange tanden en hooi valt ze op aan,heb nu ook de meusli wat geminderd voor der omdat ze het gewoon niet opkan en ze krijgt nu meer hooi.
ja hier nog zo n trutje hoor! hi hi hi Moon eet ook veel liever hooi dan brok.... toen ik ze kocht was ze amper gewend om brok te eten... ze kende niets bijzonders... muesli moest ze niets van hebben ook zemelen kende ze niet... voor een wortel of boterham trok mevrouw haar neus op... zo bizar... Maar goed nu lust ze het wel. Alleen wil ze haar brok nog steeds niet echt graag... als ik een dag over zou slaan zou ze het nieteens erg vinden geloof ik....
pepper heeft normaal gesproken graag brok of meusli....ow en wortelen valt ze nu ook echt op aan,terwijl ze die normaal niet zo lust en brood moet ze niet hebben terwijl ze het normaal wel graag heeft
ja hele slappe banden, dikke uier etc maar ja dat heeft ze al een week, al vond ik haar banden nu net wel weer slapper .. ach we zien t wel... moet er een keer uit
ik heb al een aantal toot veulens gezien maar eerlijk gezegt vind ik die tot nu toe nog heel gewoontjes... maar jij hebt altijd hele gave veulens van je merrie dus eigenlijk verwacht ik dat deze ook zo gaaf is haha
pepper vind het echt heerlijk met als resultaat dat er echt hilarische gekke bekken tevoorschijn worden gehaald. ik lig echt helemaal dubbel als ik dat koppie dan zie