Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
stunning schreef:Zit er idd wel mee.. Ben stiekem al aan het kijken of er misschien wat anders op internet staat waar ik ze neer zou kunnen zetten.. Maar helaas bij ons in de buurt vrij weinig.. Of ik moet weer gaan zoeken zoals ik dit plekje ook had gevonden.. Langs gaan en vragen of ze plek hebben of land willen verhuren..
pretty schreef:Lastig..ik heb het ooit ook zo gedaan,maar het is toch stressen,zo een zoektocht..
Kan die zijn land niet opdelen dan? Je bent vast niet de enige met een merrie daar of toch?
Ik vind het in elk geval niet kunnen,voor hetzelfde geld dekt die hengst Donja nog laat in het jaar,en heb je swinters nog een veulen!
Rifi_ schreef:stunning schreef:Zit er idd wel mee.. Ben stiekem al aan het kijken of er misschien wat anders op internet staat waar ik ze neer zou kunnen zetten.. Maar helaas bij ons in de buurt vrij weinig.. Of ik moet weer gaan zoeken zoals ik dit plekje ook had gevonden.. Langs gaan en vragen of ze plek hebben of land willen verhuren..
Ik hoop echt zo dat papa het bij ons wil maken! dan hebben we het pas goed!
Felien heeft nog steeds geen veulen! ze sprong vandaag gewoon tot 2 keer toe over de draden
MET een veulen in de buik en die draden staan wel 1.10 hoog niet meer normaal toch!
Ik snap echt helemaal niks meer van