@ Lisenka: van harte met je nieuwgeboren veulen!
@ Goofke: ooh, inderdaad wát een mooi beestje; chique zonder aftekeningen, leuk kleurtje! 
@ RUBYWHITE: Ook jíj van harte! Ook al zo'n mooi veulen!
Apart hoor, zwart uit 2 bonte ouders. Heeft zeker iets speciaals, dat veulen van jou 
@ Silketje: En huppa, nog één
Gefeliciteerd!
Manman, toch weer een kleine baby boom 
@ Amandake: Mooie namen heb je gekozen, leuk dat het ook nog wat betekent, vind ik altijd wel mooi 
@ Dreeke: Tsja, heb Otje's staart paar dagen al heel losjes gevlochten, voor het geval dat 't veulen wordt geboren... Maar die staat nu ook als een gek te schuren, en ik ben juist zo trots op haar staart
Maarja, is een week geleden ook voor luizen behandeld... dus kan ook dat zijn... Maar ze doet het igg wel véél meer dan normaal.
@ Stef: gefeliciteerd met het veulen, en jeej wat jammer zeg dat het veulen nog zo slap is. Sterkte en succes ermee, hopen dat het veulen snel wat aansterkt zodat ze op eigen benen kan staan en zelf bij haar mama kan drinken...
@Dreeke: kop op....... laatste loodjes wegen spreekwoordelijk gezegd altijd het zwaarst.... jouw veulen komt ook nog heus wel. Voordeel als ze iets later geboren worden is vaak wel dat ze meestal ietsje sterker zijn soms 
@ Neonlight: van bietenpulp aan merrie voeren heb ik nog nooit van gehoord... waar zou dat goed voor zijn dan? En wat voor bieten, suikerbieten? Ot krijgt altijd na de bevalling aantal keer slobber gevoerd, sterkt ze iets van aan.
Als het met dit weer sneller gaat gisten, tsja dan heb je binnen kortste tijd dronken merries