Je raadt het nooit… ik ben 2 uur weg van huis. Ze stond op stal, met de camera op haar gericht internetpanne rond 20:00. Ik kom om 21:00 thuis…. En dit is wat ik zie
Sorry, maar moest even ontzettend lachen om jouw post Imani Gefeliciteerd met de kleine! Alles lijkt goed te zijn gegaan? Hengst of merrie? Heeft het al een naam?
Bedankt iedereen, alles gelukkig goed gegaan idd. We hebben gisterenavond nog de sd kaart van de camera uitgehaad. Letterlijk 2 min nadat we zijn vertrokken is ze eraan begonnen de nageboorte is er mooi vanzelf afgekomen en het veulen vond moeilijk de melkbar maar ondertussen heeft hij t al goed onder de knie. Toffee is helemaal verliefd op haar veulen, en wij ook
Het is een hengstje, vos’achtig’ van kleur en een grijze staart. Papa is silverbay en mama is champagne. Dus moet nog even uitzoeken welk kleur hij is. En wat is hij al groooot
Veulen is gechipt en komt nu als donkere valk in het paspoort te staan. Nu heb ik meteen al aangegeven dat ik daar sterk mijn twijfels bij heb. Moeder is bruin en vader een roan. Naar mijn weten kan daar genetisch gezien dus geen valk uit komen. Of heb ik dat verkeerd?
AM_Horses
Geplaatst: 19-08-24 21:02
Imani-abby ik denk ook silver bay
Joanne als de ouders idd geen crème dragen kan dit niet. Heb je een foto van het veulen?
Ik heb hier in de buurt een chipper die de valkjes bruin vind Ook al zeg je dat de vader cremello is. En zijn ze echt goud. Wordt je echt moe van. Ik zeg maar steeds tegen de fokkers om het stamboek te berichten dat de kleur niet klopt. Vorig jaar had deze chipper bij mij ook een fout gemaakt. Veulen had 4 witte benen. Op papier maar 3,was echt niet te missen. En ik had al transport en alles gepland. Wordt je niet blij van als je paspoort op de valreep binnen krijg. Later bleek ditzelfde ook bij een vriendin fout te zijn. Het is zo opletten hiermee
Dat blijkt. Hier ging benen schetsen ook zo snel dat ik me af vraag of dat goed op papier staat. Rechts voor heeft ze ook een driehoek net onder de voorknie. Nee, dat was nog veulenhaar. Toen een foto laten zien van toen ze een paar dagen was. Duidelijk grijs been met wit driehoekje. Ben benieuwd of hij die heeft geschetst.
Hier ook 1 zonder wit aan de benen maar heeft toch echt een wit voetje. Maak ik nog niet zo'n paniek van op t paspoort. Moet ik nog steeds laten veranderen