US2001 ik snap je helemaal hoor. Het is ook super vermoeiend en het is ook gewoon stress.... Ik ging gister nog ff snel boodschappen doen voor de hele week ik weet van vorige keer dat mijn merrie wel 5 dagen kan harsen en lekken dus ik dacht zorg dat ik voor hele week voorzien ben. Maar stond ik dus met me uitpuilende kar bij de kassa alles op de band aan het zetten en ineens dacht ik wat als nu me telefoon gaan met alarm........ wat moet ik dan doen alles laten staan en wegrennen in de auto 5/ 10 minuten racen naar huis. Bij de gedachte werd ik al zo misselijk van de stress... Toen smiddags naar de sprotschool ik dacht laatste keer trainen en dan komende dagen afwachten.... maar daar precies het zelfde ik werd gewoon misselijk van de spanning.
En als ik slaap droom is geboortes, goede, slechte, de haast en alle gekkigheid....
En toch vind ik de spanning ook heerlijk maar ik ga de deur niet meer uit....... hahaha ik sluit me nu hier op dat is beter voor me gemoedsrust.
Nieky Ja ik twijfel nu of het plas was, maar het leek wel of er soort van glijmiddel uit kwam het was dikker dan plas maar dunner dan de slijmprop en het was super helder en geurloos ik denkt dat tijden het vlecht van de staat het er wel een keer of 10/15 in kleine beetjes uit kwam. Terwijl ze daar voor juist geplast had een hele grote plas waar ze heel hard bij kreunt (zo als ze dat altijd doet)
Nu staat ze op de wei gras te eten als of ze nog 3 maanden heeft
Laatst bijgewerkt door DDDara op 11-05-23 11:55, in het totaal 1 keer bewerkt