Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
want ratje is verkocht en ik wilde graag nog een beeb van hem zien dus hem laten dekken voor hij geruind werd. inmiddels is merrie nummer 1 op 24 dagen en niet hengstig geworden (maar die wordt al drachtig als ze weet dat ze mag, dus ik had niet anders verwacht) en merrie 2 zit op 18 dagen. Merrie 3 op 16 dagen. Dus ik wacht nog een weekje af en dan weet ik wie er wel en niet gepakt hebben en gaan we dus scannen. Merrie 2 ging eigenlijk voor iemand anders gedekt worden maar die heeft herzien na het dekken, dus dat schiet op. Die dame is te koop incl. veulen (als ze drachtig is en anders zonder veulen) http://www.bokt.nl/markt/ad/259180/9-ja ... mie-merrie dus mocht iemand nog wat weten (is een 2e premie merrie).
Wat dat betreft heb ik geen spijt dat ik Lis toen op deze manier heb laten dekken, het is een heerlijk kind geworden.
WenK schreef:Jammer is dat he, als je dekt 'op bestelling' en mensen zien er toch vanaf... Maar soms komen daar toch wel superleuke veulens uit hoor...![]()
6 maand met Pramox.
wordt toch wel een leuk veulen indd.
Mooie foto's!