Joto, Alonna lenen? Die heeft meestal wel van die mooie tijdstippen en Orion is gewoon aangestoken!
Het was een turbo bevalling! Ik was zelf ook gewoon te laat terwijl het minder als 5 minuten duurt voor ik thuis ben.. Het is een hele stoere vent, kan niet wachten tot hij staat en de rest kan bekijken..
en bedankt voor alle lieve berichten, dat doet goed!
Faniek
Geplaatst: 20-04-12 15:31
Pascalefjord... wat verschrikkelijk om te lezen, gecondoleerd... Zo plotseling, zo onverwachts.. veel te jong. Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd..
Zo weer overal geupdate, Orion zien bevallen, nu even bijlezen..
@ Pauk Natuurlijk nogmaals gefeliciteerd met zo te zien een knappe vent.
@ T3mptati0n Gefeliciteerd met de dame! Super! Een een valk he
@ Inowa Gefeliciteerd met de prachtige dame !
@ Foss Gefeliciteerd een ventje Een geniale naam haha
@ lisch Oef wat is het ook een lekkerding he
@ Dustinlover Oef bah dat is niet prettig, maar gelukkig is het weer achter de rug. Ik duim voor je dat je er nu vanaf bent..
@ Muzefee Leuk leuk bezig met inkoop bordjes, ik hou je in de gaten! Ik ben benieuwd welke naam het gaat worden Leuk zijn die bouwpakketten om in elkaar te zetten he.. maar zo te lezen was het, het waard
@ Bimmetje Blijf van mijn lijf noem ik ook chagrijnig
@ Tjinta Mijn dames hebben er totaal nog geen zin.. andere jaren dat Nikita al ruim uier had nu heeft ze echt haast niks... Misty groeit daarin tegen wel, maar het zou omgedraaid moeten zijn.. pff zucht merries! Maar de cam werkt gelukkig Pff harsjes en daarna uier weer terug.. we hebben dit jaar wel te doen met onze dames.. En nu zijn ze er weer lees ik... nou ik duim voor je dat ze je niet te lang fopt..
@ Dwyne Geniet van het weekendje Texel en wie weet daarna flink schot in de zaak! Ennuh prachtige dikke! Uier moet nog flink schot in zitten inderdaad.
@ Joto Ze zijn jou ook goed aan het bezig houden..
@ Pauk Abbey is een plaatje
@ Al_Zawraa Nog een zware dobber aan Nabeeh, maar aah dat gaat helemaal goed kom zo te lezen
@ Diane_Basje Het is nu echt spannend he.. hoop voor jou dat ze snel gaat..
@ Kimpjeuh Welkom hier! We zijn natuurlijk heel benieuwd naar foto's!
@ stalbluemoon Awww arme Cya Hoop dat het er snel uit is voor haar
Hier weinig verandering zit wel iets schot in het uier, maar zo niet boeiend nog dat ik geen foto's heb gemaakt.. Nikita is wel chagrijnig.. gisteren even rondje gewandeld en veel met haar oren naar achter richting haar moeder Misty. Normaliter als ze niet drachtig zijn, zijn het dikke vriendinnen.. vorig jaar ook toen Kita niet drachtig is.. maar als Kita drachtig is drama. Om jullie dan direct maar de volgende cam om te staren te geven, want hij doet het http://www.marestare.com/fcam.php?alias=devredinghe
Van het weekend komt er ook een cam buiten te hangen zodat overdag buiten aan staat en 's avonds/'s nachts binnen.
T3mptati0n
Geplaatst: 20-04-12 15:55
Pauk, geveuliciteeeeeeeerd
De babyboom is begonnen!
Hierbij wil ik u voorstellen aan Amira Dahbia LSV (Gouden Prinses in het arabisch + mijn letters )
pretty
Geplaatst: 20-04-12 15:58
Wat een knappe dame!
Faniek ze gaan heus opeens wel serieuze vorderingen maken,en dan wil ik fotos zien hoor! Leuk de cam werkt!
Zo meiden,ik lees hier niet meer bij tot zondag en ik verwacht veel van die icoontjes te kunnen plaatsen succes!
Pauk gefeliciteerd... dat ging echt als een razende.. hihi. Fijne hengst dus ik ben heel benieuwd naar de foto's!! Ondanks je mooie cam heb ik dus beide bevalling gemist.. haha overdag bevallen dat is weer eens wat anders.
en iedereen bedankt voor de felicitatie,s,kom pas net weer van het werk. moest eigenlijk tot half 5 werken maar gelukkig mocht ik eerder gaan,iedereen was blij voor me en ik ben doodmoe haha
Winalda is een lekker ondeugend meisje,straks mag ze ff naar buiten met winoa en misschien nog pepper erbij.
manueeltje84
Geplaatst: 20-04-12 16:23
Pauk: Gefeliciteerd , mooi mannetje hoor!
Ik heb Diamant en Hummer vandaag voor het eerst een uurtje op de wei gehad. Het is nog niet al te warm, maar gelukkig was het droog.
Diamant moest natuurlijk even flink pronken met haar kind. (arme Hummer, hij was bekaf van al dat rennen)