jaa idd het wachten was wel de moeite waard hoe gaat het nu met Zilver?
Paint_Lover
Geplaatst: 14-04-11 08:25
Lindy Gefeliciteerd!
Hier nog wat foto's van Chennai van gister......
Jaja, ook hier hebben we een dakje
en haar uier gistermiddag
Ze had het gister echt helemaal gehad, wilde niet meelopen naar de wei en op stal bleef ze telkens haar achterbenen om en om optillen.... Schrapen en boos kijken deed ze ook dus ik vertrouwde haar niet helemaal. Gisteravond om 11u nog even langs geweest en toen stond ze redelijk rustig te slapen dus mischien is het veulen aan het draaien geweest???
Gefeliciteerd Lindy!! Wachten is toch beloond haha.. Had zij eigenlijk ook al melk enzo?
Nou ik ga even de hondjes naar de kapper brengen en dan fabbels even buiten zetten en kijken of ze toevallig een kadotje heeft achtergelaten * hoopt het heeeeeeeel erg *
Cubalibre: Dat kan goed, Bij wis is die ook aan het proefdraaien, tot ergernis van Wis Gisteravond toen ik ging kijken voor haar medicijnen te geven lag ze.. en bij opstaan stond ze steeds in de plashouding, de stoute baby lag tegen haar blaas...
@Whisperke: Hoeveel dagen tel jij eigenlijk, Chennai is 3 dagen eerder uitgerekent als Wisper maar zie in je onderschrift staan dat ze 317 is, dan zou Chennai vandaag op 320 zitten