Wat een geweldige veulens Muzefee en Melody Thaqib krijg je ook makkelijk alleen op foto,zodra ik in de buurt ben neemt Reem even tijd voor zichzelf haha
Haha Muzefee ik kon ook lang niet kiezen..maar bij het Nrps moet je binnen 5 werkdagen geboortebericht verstuurd hebben.
Dus toch maar de knoop doorgehakt.. Op het laatst zat ik te twijfelen tussen Balance,Devarana,Foolish Game..dus maar Combi gemaakt omdat Balance al veel voor kwam.
Wij het Welsh binnen 2 weken als ik me niet vergis, ik doe het nooit en het gebeurd vrijwel ook nooit binnen 2 weken. Het gaat, als alle veulens geboren zijn, er in één keer uit.
Zal eerst eten en dan nog eens gaan zitten voor namen. Deze moet zeker een luxe en stoere naam hebben.
manueeltje84
Geplaatst: 09-04-10 18:03
Fotoooo,ssssssssssssss
sorry voor mijn asociale spam Ik kon echt niet kiezen heb er zoveel. Ik plaats vanavond wel een paar van Avignon. (voordat ik zo echt boze gezichten heb in het toppic)
Haha dat wilde ik ook net zeggen! Goed om te zien want Flup weet het nog niet maar hij mag ook lekker gaan crossen tzt. Echt super leuke foto's zitten erbij, wat een snoezig hoofd heeft ze!
Sjoos
Geplaatst: 09-04-10 18:43
Wat heerlijk die veulen foto's!
Tas laat ons nog even wachten hoor! Uiers zijn nu goed van formaat, banden zijn al iets losser, maar puntkont is ver te zoeken
Ook het 'troublemaker' halstertje is hier aangeschaft hoor Foto van Mabon gepikt
Laatst bijgewerkt door Sjoos op 09-04-10 18:44, in het totaal 1 keer bewerkt
IvysToeter
Geplaatst: 09-04-10 18:44
jolandje schreef:
kim dit is ivy's eerste veulentje? en voor jou ook?
voor ivy wel. voor mij een beetje. heb wel eens bevallingen meegemaakt bij de merries van staleigenaar. maar toen keek ik gewoon toe.
Vanmiddag hier ook een veulentje,eentje van 4 april geboren . Een paint merrie veulentje en we hebben haar Indian Jewel of Savath genoemd, Ons blue die heeft veel melk,maar nog geen veulen. Hier zijn nu tussen 8 maart en nu al 6 merries gedekt,moesten deze drachtig zijn dan gaat het een ware babyboom worden hier volgend jaar!
justgushi
Geplaatst: 09-04-10 19:09
voor ons is het het eerste veulen wat op stal geboren gaat worden vorig jaar hebben we ook een drachtige merrie gehad die hebben we op de kliniek laten bevallen. daar is prachtig merrie veulen uitgekomen vader up to date!! dit jaar is een verrassing voor ons dus extra spannend!!
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 09-04-10 19:15
Manueeltje, jij dacht een dressuurpaard te hebben gefokt? Ik weet niet eens binnen wanneer het geboortebericht binnen moet zijn. Ik kijk wat er op de dekbon staat en dat houd ik aan, maar de dekbonnen zijn allemaal van buiten het stamboek. Zal toch eens kijken wat er op de dekbonnen van de NAS staat, Dev heeft die natuurlijk wel.
Mijn meisje is vandaag 330 dagen, tijd voor weer wat foto'tjes:
Ze wordt al wat ronder naar beneden toe:
En ja... het lijkt mij dat de banden wat slapper worden... hier aan de linkerkant zichtbaar. Normaal heeft ze echt een rond kontje...
En haar uiertje... nog niet veel in ontwikkeling:
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 09-04-10 19:20
De buik is zeker veranderd Margriet, veel meer hangbuik, zie je vaak zo helemaal op het einde. En links is ook goed ze zien dat de banden slapper worden. Ik vraag me overigens af of alle New Foresters wel echt een flinke puntkont krijgen, foresters zijn vaak nogal rondbillige pony's.