Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Geleliciteerd met de knappe kinders. En AR heeft haar knappe veulen ook weer thuis. Sterkte verder, hoop dat hij snel weer helemaal aangesterkt is!

mayday schreef:Iedereen gefeliciteerd met de veulens, ik ben een paar dagen niet geweest en liep iets van 35! pagina's achter, die heb ik dus maar niet allemaal bijgelezen.
Het topic is ook weer bijna vol.... Nicole had toch laatst ook op een rijtje gezet dat het een stuk sneller gaat dan vorig jaar?
. Wel leuk natuurlijk, maar soms inderdaad moeilijk bij te houden

Wordt vast een koninginnedagkind hier, misschien wel 3.

We hebben een glanzende uier!! Vanaf vanmorgen aardig voller geworden. Ik zal even foto's plaatsen (al zie je de glans er nauwelijks op, heb alleen tel bij me om foto's te maken......) aangezien ik 2 wittige plekjes om de spenen zie zitten en wil graag weten of dit uit de uier komt of dat het smeer is ofzo (mocht niet aan de uier komen)........Maar echte harsjes hebben we nog niet.....

Als ik op het moment aan nog een keer fokken denk roep ik trouwens ook heel hard nee hoor
Zijn we waarschijnlijk allemaal vergeten als er een gezond veulentje naast mama staat
Nog even doorzetten!

Gizsmootje schreef:@Eline super mooi veulen hoor! In real live nog mooier als op de foto... Zag ze vanmiddag lekker buiten staan toen ik langs reed
(penny die ik ben
). Vandaag al veel kraambezoek gehad, maar er komt vast nog meer.
.