haha meeste mensen willen juist een merrie, en deze mensen een hengst.
weet nog wel dat ik van mijn shetlander toen ook graag een hengstje wilde, en er kwam een heel mooi vos bont hengstje uit, op bestelling! eerste reacties: ow wat sneu een hengstje, en dan raar aankijken wanneer ik zei dat ik graag een hengstje wilde
Marije, Fenneke en Ben heel veel sterkte met het verlies van de kleine tovenaar (Merlyn) .Maar ik weet zeker dat jullie een goede beslissing hebben genomen
Verder Tootsie en Anita gemist...... Miran bedankt voor de Stills en Pris bedankt voor het belletje, maar was nog paardjes aan het wassen
Ben nu bezig met het nieuwe topic, nog 18 blz en dan zitten we op 500, dus dan is het tijd voor het nieuwe toppic
emdee: heb je de link, kan haar niet vinden op pagina 1. edit: heb hem al vreemd, zou het geen lethal white veulen zijn dan? van wat ik lees op hun messageboard, wachten ze het nog af.
I thought I would give you all an update on Rainey. She is doing really good. When I went to see her this morning she was up and looking for food. She has peed and drank water and wanted to be scratched. They gave her some hay and grain and she wolfed it down like she hadnt ate in a month. So things are looking good so far. Hopefully we can bring her home soon. My husband Pat and I are going to bury the colt tonite. He was so gorgeous. We are really broken hearted but thankful Rainey is doin so well. Thank everyone for all the prayers and best wishes. Franny and Brian are such great people, they were wonderful. Franny was so upset. She really treats others horses as her own and loves them so. Sheila