maar ik vraag me dan toch steeds af wat die bobbels in dr buik zijn.
En waarom ze zo vresselijk moe is enzo......

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
TJTlover schreef:ik weet het zelf ook niet hoor....
En waarom ze zo vresselijk moe is enzo......![]()
TheSam schreef:Hoe is het met River trouwens? Al aan het oefenen om voetjes te geven?
ThePast03 schreef:Mensen houden we het gezellig hier
TJTlover schreef:nou ja, ik kan het niet uitleggen....maar ik zal jullie er niet meer mee lastig vallen..
ThePast03 schreef:Tjt mij mag je er best mee lastig vallen hoor, maar ik zou toch proberen om er een andere VA bij te halen.
Anita leek gewoon griep te hebben maar het ging steeds slechter. Bev (van KB) is daar heen gegaan om Bea in de gaten te houden. Toen het nog slechter ging is Anita opgenomen op de Intensive Care en Bev heeft Bea mee naar huis genomen.
Op dit moment ligt Anita aan de beademing en gaat het op en neer met haar. Gisteren ging het zelfs even zo slecht dat alle familie werd opgeroepen.
Verdere updates kun je lezen op het MB van KB Hilltop.
Faniek schreef:TJTlover schreef:nou ja, ik kan het niet uitleggen....maar ik zal jullie er niet meer mee lastig vallen..
Je valt ons er zeker niet mee lastig, maar we zeggen wat wij denken. Het beste is gewoon nog een keer opvoelen en komen er echt zichtbare veranderingen op een foto maak een foto en we zullen zien
ThePast03 schreef:Tjt mij mag je er best mee lastig vallen hoor, maar ik zou toch proberen om er een andere VA bij te halen.
Anita leek gewoon griep te hebben maar het ging steeds slechter. Bev (van KB) is daar heen gegaan om Bea in de gaten te houden. Toen het nog slechter ging is Anita opgenomen op de Intensive Care en Bev heeft Bea mee naar huis genomen.
Op dit moment ligt Anita aan de beademing en gaat het op en neer met haar. Gisteren ging het zelfs even zo slecht dat alle familie werd opgeroepen.
Verdere updates kun je lezen op het MB van KB Hilltop.
TJTlover schreef:woont een van jullie niet bij mij in de buurt, dan kan die komen kijken![]()
maar ik vind het gewoon heel moeilijk, vooral omdat wij haar niet betalen, en ik in dit soort dingen niet goed met mn zus overweg kan.
En wat mn zus zegt is altijd heilig bij die mensen...dus ja....
Maar ik ga het er vanavond als mn moeder er is nog even met haar er over hebben, die begrijpt me teminste....