Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

!
. Ik had vorige week daasspray gekocht, maar die was vrij duur, dus heb nu ook nog even een vliegenspray besteld, zodat ik niet gelijk alle daasspray opspuit
.
. En heel vervelende ook, echt van die steekvliegen. Onwijs irritant!
. Maar tikt ook allemaal wel aan

Ze loopt al een tijdje rond met een dikke buik en dikke uier en ik heb geloof ik al wel zo'n 10 keer gezegd 'dat het vast snel zal komen'.
Haha, maar we zullen zien
En uuhh... knap dat je je hebt kunnen beheersen met het winkelen

.
) hebben. En eigenlijk had ik wel heel erg gehoopt dat ze morgen een veulen zou hebben, zou wel heel erg leuk zijn als zij het veulen ook konden zien al! Zij hebben altijd met álles met me meegeleefd (en mij heel veel pijn gedaan, na "mijn" pony te kopen en daarmee naar de andere kant van het land te verhuizen.. maar ik moet helemaal niet klagen, want ze heeft het hartstikke goed en ik,Ivanka&???? zijn ook van harte welkom
). Een dochter van hun is een goede vriendin van mij, zij blijft nog een nachtje hier slapen.. dus ik hoop stiekem dat zij het veulen wel ziet (en dus de bevalling meemaakt).
. Ach ja, dan sms of bel ik ze 's nachts wel wakker
.
Ik ga tegen die tijd wel vaker bokt checken, als ivanka ook net zulke mooie veulentjes bakt als look-a-like epona belooft het wat!

.
.
)
maar wel leuk, veulenruil als je die van jou niet leuk vind mag je die van mij en andersom
(zal leonoor ook leuk vinden)

Ben erg benieuwd!! Mac schreef:Hier ook -nog een beetje voorzichtig- goed nieuws:
Lee is 18 dagen drachtig![]()
![]()
MarijeR schreef:Het zullen nu wel 10,5 hele spannende maanden worden maar hopelijk gaat het deze keer helemaal probleemloos