Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kiko schreef:Sanet wat een draak.. tot nu toe kan ik dat nog voorkomen maar als je geen verstand van paarden hebt en dan bij hem bent dan kan hij je nog wel bijten. Je moet je ogen overal hebben.
Sanet schreef:[/quote]Hij heeft “wat moeite” om zijn impulsen te beheersen. Als ik z’n halster omdoe, zeg ik ook elke keer “beheers je” en dan kan ik hem gewoon om doen. Anders heeft hij al het neus stuk in de mond. Ik moet er dus echt wel extra op letten. Kan nog niet op de automatische piloot.
Hij is niet gemeen ofzo, komt niet op je af rennen om je te bijten of schoppen. Maar kan zich slecht inhouden als hij iets bedacht heeft…
Gelukkig is z’n moeder wel heel streng. Dus daar krijgt hij ook wel opvoeding van. Hij weet het ook wel… mja… jongetjes…
imani_abby schreef:Sanet, gek hoe ze zo kunnen verschillen he. Maar ook wel leuk dat ze elk hun karakter hebben vind ik.
Knolselder, knappe veulens hoor! Hebben de andere al allemaal een nieuw huisje?
Zonet nog eens gaan checken bij Toffee, haar uier blijft hetzelfde en nog wittere melk. Op de foto ziet het er nog iets geler uit dan in het echt.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]