Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jolynne schreef:Sorry voor te storen..
Ik volg iedere dikke buiken topics, maar omdat er zoveel gepost is weet ik even niet waar en/of hoe terug te zoeken.
Er was een bokker die een dikke band/strik rondom de buik van pony had gedaan tijdens een shoot.
Wie was deze bokker of weet iemand nog op welke pagina deze stond?
Ik wou namelijk vragen van waar deze kwam, om het zelf aan te schaffen..het zou deel maken van onze genderreveal, waarbij de pony het zou dragen.
Alvast bedankt!
Jolynne schreef:Sorry voor te storen..
Ik volg iedere dikke buiken topics, maar omdat er zoveel gepost is weet ik even niet waar en/of hoe terug te zoeken.
Er was een bokker die een dikke band/strik rondom de buik van pony had gedaan tijdens een shoot.
Wie was deze bokker of weet iemand nog op welke pagina deze stond?
Ik wou namelijk vragen van waar deze kwam, om het zelf aan te schaffen..het zou deel maken van onze genderreveal, waarbij de pony het zou dragen.
Alvast bedankt!
AshleyRol schreef:Fijn zeg Tamara
Ikzelf had toch maar de buitenrit overgeslagen zodat ze wel het veulen zou zien vertrekken en niet ging zoeken ofzo.
Hoe lang zou het moeten duren (ongeveer natuurlijk) voor de uier slinkt? River is nu 8 dagen weg , was nog niet gedeeltelijk afgespeend dus in 1x weg. Uier staat echt op ontploffen. [ [url=m/TWzEcq.jpg]Afbeelding[/url] ]
AshleyRol schreef:Fijn zeg Tamara
Ikzelf had toch maar de buitenrit overgeslagen zodat ze wel het veulen zou zien vertrekken en niet ging zoeken ofzo.
Hoe lang zou het moeten duren (ongeveer natuurlijk) voor de uier slinkt? River is nu 8 dagen weg , was nog niet gedeeltelijk afgespeend dus in 1x weg. Uier staat echt op ontploffen. [ [url=m/TWzEcq.jpg]Afbeelding[/url] ]
suffie schreef:AshleyRol schreef:Fijn zeg Tamara
Lokwinske is ook cold turkey afgespeend vorige week zaterdag. Het uier van Carlijn is al helemaal weg, nog 2 kleine theezakjes hooguit. Wel heb ik geen brokken meer gevoerd een week voor het spenen.
Dit ziet er niet erg aangenaam uit. Niet warm of koortsig de merrie i.v.m. uier ontsteking?