Caesar schreef:Maar goed, hier doet ons Koetje het super. Drinkt de flessen nu weer volop leeg (we geven de paraffine olie nu apart) en temperatuur is constant nu!! Hoppa! En vannacht heb ik door geslapen want mijn vriend heeft het even gedaan, knap je ook van op.
Dat vind ik super nieuws om te lezen
Denk je wel een beetje aan jezelf, ik vind het dapper hoor dat je dit allemaal nog doet
(ken mijzelf, ik zou ook doorgaan tot ik er bij neerviel en volgens mij zit jij ook een beetje zo in elkaar
)
Marije gefelicteerd met je mooi getekende merrieveulen
Pauk, wat heb jij een narigheid achter de rug, fijn om te lezen dat het de goede kant op lijkt te gaan. Hopelijk mag je hem weer snel meer naar huis nemen, maar ik zou wel graag willen weten wat hij had voordat ik heb bij de anderen zet.
Setteli, van jouw bericht wordt ik ook blij. Jazzy is een taaie, dat blijkt maar weer.
Wat is Zolex een glimworm, prachtig
Hier gisteravond een paardje (Haflinger) bekeken en dat zag er goed uit, maar morgen ga ik eerst nog een leuke Welshcob bekijken en dan hoop ik mijn keuze te kunnen maken. Voorkeur tot nu toe gaat uit naar de Welshcob
Ook bij Lara de eerste melktest gedaan en die kwam uit om PH 7. Uier blijft 's avonds ook voller als ze van de weide komt, dus we gaan langzaam de goede kant op.
Laatst bijgewerkt door suffie op 28-02-17 16:08, in het totaal 2 keer bewerkt