Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Fairy heeft ook zo'n staart die inmiddels nog maar tot aan haar hak komt
Ik heb PHB spray gekocht, dat werkt wel goed!
En toch nog 2e geworden
, nu al 290 dagen!!! Vind het nog meevallen met Aleeya, kon er hier ook wel wat doen toen ipv dat ze medelijden hebben pfff. Maar gelukkig doet Fardani wel lief, en die haas geweldig!
! Macho vraagt zich af of hij ook zo groot wordt!!
! Wat een boefj, en Idd PHB spray helpt goed hoor, stinkt wel.
.Gelukkig nog genoeg om handen, wanneer moet je naar de keuring? En wat een een leuke kittens ook, ze pakken je zo in
! 
. De ene nog een jaartje verder ontwikkelen is natuurlijk ook wel beter als ze het nodig heeft.
! Zamba schreef:ze is net 2 maand oud haha

jobamara schreef:Cemlys, 1 - 2 - 3e plaats is natuurlijk ook wel heel bijzonder. De ene nog een jaartje verder ontwikkelen is natuurlijk ook wel beter als ze het nodig heeft.
Zamba, zo Koko wordt idd mooi donker zeg, en klein meisjes worden groot! Hebben mams niet meer nodig alleen als iets engs is en voor de melkbar!
Bonny, al phb spray gevonden hier boerenbond of welkoop heeft hem

jobamara schreef:Bonny, ooo wat heerljk! Dat is genieten!
Cemlys, en morgen nog zo'n dag pff. Daarna gelukkig weer beter! Suc6 morgen met scannen, spannend!!
Fotsy, oo wat zijn ze leuk die twee!! En idd het eche kleine is er dan af he. Volgend jaar weer nieuwe ukkies!!
DL, Empty nog rustig??
mijn paddock staat gewoon blank, wei gister ook voor een groot stuk. en nog heel mooi trainingsspul besteld, dat zal nog even moeten wachten
Fotsy schreef:bonny wat een heerlijkheid, genieten want ze zijn inderdaad vlug groot
mijne al 4 en 3 maand, het 'kleine' is er echt af nu, maar als alles goed gaat fokken we nu ieder jaar 1à2 veulens dus kijk er al naar uit.![]()
[ [url=m/Ib8Tc1.jpg]Afbeelding[/url] ]
De eerste weken zijn leuk, als ze echt zo baby-baby zijn, maar daarna kan ik niet wachten totdat ze 3 jaar zijn.
Maar af en toe bijt Fardani hem ook flink in zijn billen