Gefeliciteerd Ydel! Neon komt morgen naar huis, wordt tijd ook. Moet dan nog wel eerst de stal in orde maken, is inmiddels ingepikt. Hopelijk is die pony dan al weg, komt een handelaar kijken, maar wanneer is de vraag.
lekker dat neon weer naar huis komt morgen word syl weer gescant
en hier ook maar even, als er interesse is in een dikke buiken topic meeting, ik wil best mijn achtertuin beschikbaar stellen, genoeg plek. (heb het thuis nog niet gevraagd maar zal gerust prima zijn) als het lekker weer ik kunnen we zwemmen(bij ons thuis) of bbqen? ik woon in NB (zoekplaats.nl en dan venhorst )
Farita had vandaag met scannen 2 hele grote eieren, zo groot dat ze niet op het beeld pasten. Dus ze zijn er afgespoten, en ze word straks weer geinsemineert, 2e keer, en dan woensdag ff scannen of beide eieren zijn afgekomen, hmm, en dan waarschijnlijk over 3 week weer scannen, maar dan op dracht! madam is nu wel echt belagelijk hengstig, schaam me er bijna voor, lol.
hier ook nieuws.. alleen slehct nieuws nobel is niet drachtig en weer geen hengstigheid. nu maar weer hengstig gespoten (dus waarschijnlijk vrijdag insemineren) en dan 3maal is scheepsrecht? ben alleen aan het twijfelen of ik der daar heen zal brengen ivm vers sperma? wie helpt mij, om te vertellen hoe dat allemaal in zn werk gaat als je der daarheen brengt ze is gedekt door singapore van eurocommerce
spannend airborn en jammer mislissanne. ik heb geen idee hoe dat in zijn werk gaat, bij ons met de kwpners werden ze altijd thuis geinsemineert.
sylke is vandaag weer gescant, 35 dagen dracht, ging allemaal vrij snel, dierenarts had iemand anders bij. maar goed, mn vriend heeft een filmpje kunnen maken, hij maakt er vanavond een stil-beeld van en dan plaats ik hem hier. syl was weer super braaf met scannen, bleef netjes staan
nee, we hebben zelf een filmpje gemaakt en daarvan een foto gemaakt. ik heb nu een leuk filmpje ervan gemaakt, maar weet nog even niet precies hoe ik het nu zo kan maken dat ik het ook op internet kan laten zien, zal mn vriend weer eens vragen
heeft de mate van hengstigheid eigelijk nog invloed op de bevruchting? Ik bedoel, wat heeft er allemaal invloed op? Stress iig, maar verder? Ze is met vers sperma geinsemineert, dat is toch grotere kans dan diepvries?
Zo, ik ben weer terug, Neon staat weer lekker in haar eigen stal. Hele terugweg heeft ze staan te pitten. Het was alleen wel herrie op stal. In de tijd dat Neon weg was zijn er 2 jonge hengsten op stal gezet, en die zien nu een lekker mokkeltje. Stal heb ik zelf dus vrijgemaakt, de ruin die erin stond mag nu buiten spelen.
miszlisanne, balen zeg! Maar de aanhouder wint. Ik heb het ook gehad, eerste keer niet drachtig, vervolgens drachtig, na 42 dagen niet meer, toen nog 2 mislukte pogingen en uiteindelijk is ze eind augustus drachtig geworden.