hiba hier vertoond maar raar gedrag.. ze weigerde net van de wei af te komen voor haar lunch ik heb haar even geobserveerd en het enige was ze doet is heen en weer lopen naar haar buik trappen en happen..en met der billen schuren!
toen haar maar van de wei gehaald en wat foto's gemaakt..
geef jullie mening
hier haar uier als je goed kijkt zie je een wit puntje hangen..(foto's maken onder zo'n kleintje is moeilijk!) ter vergelijking dit was haar uier vorig jaar 1 dag voor de bevalling en hiba helemaal
pfff virus op pc ,dus effe laptop van dochterlief gepikt Moet heel veel pagina's bijlezen en ga ik vanavond zeker doen....Ydwine nog niets maar word wel spannend
Mooie dikke buikjes alweer gezien en een uier die al heel wat beloofd. Fijn dat er toch gewoon ook heel veel goed gaat.
Billy wordt nog om de twee uur gevoed, 'snachts maken we er drie van, anders slapen we wel heel kort. Rikje wil hem nog niet zomaar laten drinken, vannacht maakte ik me er toch zorgen om. Ze was boos en dreigde verschillende keren. Maar goed dit is pas dag drie. Wij houden de merrie vast en dan gaat het wel. Tja als het zo moet , dan moet het maar.We blijven nog wel een tijdje volhouden. Zolang er nog melk in de uier zit en het niet een al te grote worsteling wordt. We blijven hopen dat het straks vanzelf gaat. Billy op dag één bij ons, hij was toen 3 dagen oud en op dag drie bij ons
Ziet er toch aandoenlijk uit. Arm veulentje, zonder zijn moeder, zieltje alleen. Wil zo graag bij z'n moeder zijn. Hopelijk laat je merrie het snel helemaal toe!
hai allemaal, hier ook een virus op pc pc naar de vaantjes inmiddels een andere pc bij de hand en de oude krijgt een nieuwe harde schijf etc zucht... geen tijd om bij te lezen gehad, dus gauw even foto's plaatsen die ullie nog te goed hadden
mooie geitjes Frenia Dan heb je mss dezelfde virus als ik ,stomme link via msn geopend en daar had ik het .... geraakte gewoon niet meer op pc binnen !
Heb al een beetje bijgelezen ,iedereen gefeliciteerd met een veulen erbij !!
Ydwine doet raar ,staat hèèl veel te staan ,zwiepen met haar staart enz.... denk vannacht of morgen een veulen haar kennende
Ooooooooohhhhhhh, die geitjes....ik kijk niet te lang, heb zelf 3 geitjes en 2 gecastreerde bokjes, maar dit heeft een hoog gehalte om een keer een bok te lenen..hihi..
Mijn paardje is vandaag 309 dagen drachtig ( een mini ), ben ook al supernerveus en druk aan de waak...met camera en birthalarm vanuit mijn eigen bedje.