maroes: echte zoekplaatjes
Op de eerste foto is het fel witte de ruggegraad? Dan denk ik dat ik hem redelijk goed zie liggen, maar het blijft moeilijk he? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Op de eerste foto is het fel witte de ruggegraad? Dan denk ik dat ik hem redelijk goed zie liggen, maar het blijft moeilijk he?
).
.

Quinzy schreef:Mij hadden ze ook gezegd op 3 weken en 6 weken scannen dat hebben we ook gedaan. En in November gaan we ze laten opvoelen. Eigenlijk is zo een late scan wel leuk he kan je ze echt al zien !
Weet iemand trouwens waarom ze bij een paard geen Echo doen zoals bij mensen?
Quinzy schreef:Weet iemand trouwens waarom ze bij een paard geen Echo doen zoals bij mensen?

) eerste keer dat we hier een veulentje krijgen enzo
Enorm! Mooi veulen trouwens van dit jaar!
) en dat die daarna weer weg gaat. En dat het dus heel normaal is bij paarden dat mama het allemaal alleen doet. Gelukkig werd dat direct voor waar aangenomen en bleven verdere vragen uit. Pfoe... Tja, ik wist niet in hoeverre mijn zus haar al eens iets had verteld over bloemetjes en bijtjes enzo...

jessje schreef:Sammie, leuke merrie, van wie is ze drachtig? en wat een buik al zeg![]()

Barb schreef:Ik heb al een paar mensen gelezen die een boek hebben over het paarden fokken (of iets in die trant)
Wat is een leuk boek hier over met veel info?
)
).

Maar nu is ze niet veel dunner hoor! nu heeft ze gewoon een uitgelubberde buik.