Ze was super lief en braaf. Helemaal niet lelijk meer. Ik ben zo blij als een kind 
Yvk stom he die zenuwen om zoiets
Naja wij paardenmensen snappen elkaar
alvast succes morgen!Dankje nog janine!
Fleuribelle ook spannend!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

maar geen plassen.dus hopelijk alleen jaloers op de grasjes.
Ik heb 3 veulens gefokt uit dezelfde combinatie en hoewel ze veel van elkaar weg hebben verschillen ze toch van elkaar. Als je Idris nu perfect vindt, ben ik bang dat het je straks tegen gaat vallen.

)
)
bovenop het dekgeld ), maar dan vallen er helaas wel veel hengsten af.
Overigens wordt alles vanaf een jaar zo voorgesteld, alleen veulens mogen los (tenzij ze al gespeend zijn). Maar het liefst wordt gezien dat ze dus flink de staart erop hebben en dat ze dansen aan de hand. Er waren nogal wat voorbrengers die de paarden meer longeerden dan dat ze hun ronde liepen, dus dat is aan banden gelegd. Ook het 'shanken' (veelvuldig ruw aan de ketting trekken) wordt afgekeurd. Paarden moeten in draf blijven, als ze steeds aangalopperen zie je dat terug in de punten voor beweging. En vaak doet het publiek ook flink mee, zeker als het al een publieksfavoriet is.
Wel erg duur zeg vanuit Italië.
Sterkte met je keuze 
Vandaag schouwen en dan evt morgen weer dekken. Kan niet wachten haar te poetsen. Ze is zo vies