http://www.marestare.com/fcam.php?alias=starlightde meeste links vind je in de OP, openingstopic. Kandor heeft net weer een nieuwe lijst met de cams doorgegeven.
haha zo langzaam de merrie's zijn zo snel zijn we hier, zag dat de link er al stond alleen pas nadat ik had gereageerd sorry
is nog veeeel erger als er 1 gaat bevallen. Dan moet je gewoon op deze pagina de F5 knop gebruiken en niet meer via je mail opnieuw de pagina laden en als je dan later in je mailbox kijkt is die ontploft!
geeft niets hoor, leuk dat jullie meekijken!hopelijk laat Mia nog wat zien vanavond...(Of Isis van MarijeR?)
Zat ff wat updates te lezen, ff een snelle en vrije vertaling:Bianca van Elements Cam 2 drupt melk, dus waarschijnlijk duurt dat niet lang meer.Bij Libertyfarm is er een hengstje geboren, maar er staan meerder onder die cam.M&M quarters horses is aan het schuren en men denkt dat het niet heel erg lang (wat is lang) meer duurt.en dan hebben we natuurlijk de Nederlandse toppers Isis en Belle nog (dreamteam miniatures) Isis maakt het erg spannend!links staan allemaal in de OP....merrie van starlight heeft het wel zwaar volgens mij, maar wat wil je met zón buik!
hehe, ik wpord net wakker en denk: wat hoor ik toch? lijkt wel een paard...staat mijn telefoon dus nog op barnalarm!!maar goed, kan wel meekijken nu. ff snel koffie maken!!
toch vind ik nog steeds langzaam, als je begrijpt wat ik bedoel? Het is waarschijnlijk een flink veulen die dr aan komt, want ze neemt haar tijd..
ik zie een snuitje.oef, ze heeft het zwaar...dit is echt een knoeperd!edit: yes! Tis eruit! oeh, bont!