Ik herken je verhaal en leef ook behoorlijk met je mee hoor

Het komt goed. We duimen vast allemaal voor je, en ook ik kijk nu natuurlijk mee! Haha
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Gerda20 schreef:Ooh dit is gaaf! Je kan gewoon mee kijken. Tja beetje laat dat ik er achter kom want ik lees al deze berichten nu al een tijdje mee hahahaha. Ik hoop echt voor je dat het goed komt! Maar dat zal wel moeten!!
Ik herken je verhaal en leef ook behoorlijk met je mee hoorHoe mijn verhaal is afgelopen....Dat vertel ik je pas als jij een gezond veulentje hebt.
Het komt goed. We duimen vast allemaal voor je, en ook ik kijk nu natuurlijk mee! Haha
savannah13 schreef:Gerda20 schreef:Ooh dit is gaaf! Je kan gewoon mee kijken. Tja beetje laat dat ik er achter kom want ik lees al deze berichten nu al een tijdje mee hahahaha. Ik hoop echt voor je dat het goed komt! Maar dat zal wel moeten!!
Ik herken je verhaal en leef ook behoorlijk met je mee hoorHoe mijn verhaal is afgelopen....Dat vertel ik je pas als jij een gezond veulentje hebt.
hoe kan je meekijken ik heb niet alles gelezen
Teigetje008 schreef:Zo, goedemorgen allemaal,
ik begon te lezen op bladzijde 46, maar het werd zó spannend dat ik direct maar doorklikte naar blz 49 en daar las ik dat het nog niet zo ver was gekomen
Jammer voor Aranka dat ze nog niet bevallen is, maar wel mooi voor de beeb, hoe langer hoe beter!
vannacht maar weer kijken dus!