joycee, sassefras, savath en Katharinaa GEFELICITEERD met jullie baby's! Wat zijn ze prachtig allemaal.
Hiboune, das mooi klote dan! Wat een eikel is dat zeg, eigenlijk zou je blij moeten zijn nu dat je van m af bent, maar ik weet dat het moeilijk is. Hoe is het met Hiba nu?
Wilma had gister om 18.00 alweer een vol en hard uier. Was ineens weer heel erg veranderd. Ook was ze boos op haar buik. Steeds boos happend naar de buik. Heb gisteravond de babe nog zien bewegen, helemaal achterin de buik. Dit was al erg lang geleden dat ik dat gezien heb. Dus was eigenlijk wel een beetje blij met dat tekentje van leven haha. Verder loopt ze bijna niet meer, eet bijna niet meer, ligt dan weer plat dan weer gewoon met een zwiepende staart, gaat ze staan, schuren aan haar staart enz enz. Kling is uitgezakt en staat bol. Wilma is echt helemaal klaar voor bevalling, alleen wanneer is het zover. Dat is de grote vraag.
ja ik weet dat het erg moeilijk is, maar ook daar kom je wel overheen en zul je zien en uiteindelijk voelen dat je blij bent dat je er nu achter gekomen bent.
Hiboune: zijn er al vorderingen te melden bij Wolga? Mauvestraat: je mag zelf de naam van je merrie even invullen hier, dan zet ik hem wel op mijn eigen lijstje als ik hem heb!
Gem
Geplaatst: 16-04-10 08:45
Nicole: Proficiat met jullie mooie hengstveulentje! Sassefras: Proficiat met je merrieveulentje!
jolandje
Geplaatst: 16-04-10 08:47
geflieciteerd met jullie mooie veulentjes , dat vosje met die bles, prachtig , en wat groot
ik laat highlight vandaag even spoelen, gister allemaal vieze prut uit haar muts en vandaag nog een klein beetje.. temp is goed maar dat kan snel veranderen zei de DA
Gefeliciteerd Joyce, Nicole en Sassefras Een veulen-boom.
Ik heb Zetje vannacht de singel om gehad. Wat een HEL!!!! Ik kreeg zowat elke keer een hartverzakking toen die af ging.... Hij is wel 5x afgegaan omdat ze helemaal plat ging liggen, maar er kwam niks. Ik weet niet wat ik nu moet doen, wat een rotding. Zat er maar een volumeknop aan
Gem
Geplaatst: 16-04-10 09:41
AD: de slijmprop sluit de baarmoedermond af van de buitenlucht. Het verliezen van de slijmprop is in principe de inleiding tot de bevalling, maar het kan vaak nog een hele tijd (dagen, soms wel 2 weken) duren voor het veulen er is. Vaak mis je dit gedeelte, als je niet de hele dag "op stal" bent.