Amandeke... ben jaloers op jouw vlechten... Heb Luna haar staart deze week ook gevlochten, maar de vlechten vliegen er met dezelfde vaart weer uit

Luna doet het super.... Gaat ook al lekker opschieten.

Jildou haar buik gaat ook eindelijk groeien

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
gem schreef:Wat een prachtige staart heeft ze, Lucy. Waarom lukken de vlechten niet? Spuit je er equistar in?
Neonlight schreef:Sue, Heidie heeft alle redenen om nu al te waken en ongeduldig te worden. 2 jaar geleden was Monchique ook al zo'n snelle, volgens mij is Cyp toen op 321 dagen geboren.
Neonlight schreef:Eilander, gefeliciteerd!!!!
Sue, Heidie heeft alle redenen om nu al te waken en ongeduldig te worden. 2 jaar geleden was Monchique ook al zo'n snelle, volgens mij is Cyp toen op 321 dagen geboren.
draaakje schreef:pepper doet gewoon gezellig met syl mee inowa, die mag ook pas 5 april, maar doet erg hard haar best om mij steeds te laten schrikken. vanmiddag weer, mevrouw lag te puffen in de bak, ik weer een hartverzakking, was het veulen erg druf en vandaar dat ze zwaar ademde. heb haar maar overeind gehaald, wil niet dat het veulen weeen op gaat wekken. gekke smurf, net stond ze weer vrolijk voor het raam te bedelen terwijl we aan het eten waren.