Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Avy schreef:http://www.marestare.com/cam.php?alias=borderline merrie ligt vast, gelukkig ze staat weer er loopt nu wel iemand
mvanbochove schreef:Wat leuk om al jullie verhalen te lezen! Echt spannend allemaal!![]()
Mijn merrie is 22 april uitgerekend, kan ook echt niet wachten tot het veulen er is!
En wachten duurt zzzzooooo lang!
Het is voor mij en mijn merrie de eerste keer, dus het is allemaal nieuw voor mij..
Dus blijf jullie volgen, misschien hebben jullie nog goede tips!
Jeanine84 schreef:Ooh leuk weer een cam! Hoop dat ik deze niet ook weer ga missen!
De banden van mijn merrie worden nu echt zichtbaar slapper![]()
Je hoort vaak dat drachtige merries niets meer van andere paarden willen weten..nou die van mij is echt het tegenovergestelde..ze kruipt het liefst bij de ruin van een stalgenootje in de stal en als de merrie ernaast dan onder haar buik gaat kijken maakt ze het haar zo makkelijk mogelijk! Rare merrie
Amandake schreef:OMG kreeg ik het net even Spaans benauwd.....krijg net mijn dekbon aan van Kyra ,staat daar 08/04 i.p.v. 16/04 gedekt....ikke hengstenboer gebeld ,hij direct in zijn boek gaan kijken en jaja ,Kyra zit dus al op dag 322 i.p.v. op dag 314.....ikke waken vanaf vanavond![]()