mayday schreef:He Ylana jouw merrie is van dezelfde hengst drachtig als de mijne dus ik ben zeeeeeer benieuwd!
O Gaaf!
Spannend he?!?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
mayday schreef:He Ylana jouw merrie is van dezelfde hengst drachtig als de mijne dus ik ben zeeeeeer benieuwd!

Ylana schreef:mayday schreef:He Ylana jouw merrie is van dezelfde hengst drachtig als de mijne dus ik ben zeeeeeer benieuwd!
O Gaaf!
Spannend he?!?
 ) , de mijne laat nog wel even op zich wachten 

Hahaha! Doe ik nooiiiitttt. 
 Als ik dat ook maar probeer dan heb ik al 2 blauwe ogen! 

Ik probeer het elke dag, veulen moet er straks toch ook aan drinken, al denk ik nu dat dat echt een ramp gaat worden!
 Ze loopt nog wel een groot deel weg, maar het gaat nu veranderen in een normaal vol uier. Onder haar buik aan de linke kant heeft ze een flinke bult vocht zitten, als ik er in duw ( Met gevaar voor eigen leven... }>  ) dan verdwijnt bijna heel mijn vingerkootje in haar buik! 
 Haar banden beginnen steeds slapper te worden en ze is het echt zat. Vanavond stond ze buiten in de longeerbak, en elke keer als ik langs liep hinniken en bij het hek gaan staan.  
 Ze wilde duidelijk naar binnen. Ze eet voor 10 lijkt wel, al het hooi en bix gaat nog zonder probleem naar binnen! Ze is vandaag in de grote box gegaan, ben benieuwd hoe ze dat vind vanacht. 

Spannend hoor!!

Zo nee, fijne merries... 

.
.                                                         

(mijn camera is me lief 
 ).
.
. Er waren gister wat leskindjes nieuwsgierig, dus die hebben de uier van hoog drachtige Angel met die van de niet drachtige Roos vergeleken 
.                                                         

Wel sneu dat ze het zo zat zijn, Ciara staat op rust ook van het ene op het andere been te schuiven.. arme dieren  

Tjeee wat een buik.

.