Het Dikke Buiken Topic 2006!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Ylana

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 22:31

mayday schreef:
He Ylana jouw merrie is van dezelfde hengst drachtig als de mijne dus ik ben zeeeeeer benieuwd!

O Gaaf!
Spannend he?!?

mayday

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 22:34

Ylana schreef:
mayday schreef:
He Ylana jouw merrie is van dezelfde hengst drachtig als de mijne dus ik ben zeeeeeer benieuwd!

O Gaaf!
Spannend he?!?

Ja ben echt super nieuwsgierig, maar ik kan bij jou straks ff kijken (een mooi voorroefje ) , de mijne laat nog wel even op zich wachten

Amandake

Re: Het Dikke Buiken Topic 2006!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 22:44

hier alles zijn gangetje, Cleo nog steeds geen veulentjetjetje en Romy der uiers zijn 's morgens dik maar na het buiten spelen zijn het weer theezakjes

Gisteren Ydwine hengstig gespoten,morgen controle v/d veearts...ben benieuwd

Hier weer mooie buiken tieten gezien
@ods : wat een mooie merrie
@keresa : spannend voor jou
@cayusejuhh :inderdaad rare doos van jou

tot morgen maar weer met hopelijk een minishettietje bij

keresa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 22:48

laatste nieuws

het is al geboren het is een hengst veulen geworden
hij is een vos met een bles en verder weet ik het nog niet ik kan morgen middag pas gaan kijken

jessje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 22:50

Proficiat keresa!!!!!!!!
Fijn dat alles goed is gegaan!
Maal maar gauw foto's

lilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 22:50

Lady is vandaag 337 dagen!
Maar toen ik vanmiddag weer eens ging checken schrok ik me rot!
Haar vulva is helemaal opgezwollen! hebben jullie al eens zoiets gezien?

http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=59&t=568485

Volgends de DA is de zwelling ontstaan door dat ze schuurde en ze schuurde door jeuk. 'k ben er nog niet helemaal gerust in. Misschien kunnen jullie me een beetje gerust stellen.
Verder is ze wel in goede conditie en is er niets aan te merken. Haar uier moet alleen nog vollopen en dan kan he veullie komen. Hopelijk herstelt alles optijd want men geduld ik al aardig op
lilli

frenia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 22:52

keresa: proficiat!!!

ik verbaas me er trouwens over dat jullie allemaal zo kalm blijven
als mijn veulen geboren wordt, houdt niets me tegen om stande pede te gaan kijken

lilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 22:53

Proficiat Keresa!

Fleda

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 22:54

Oh oh wat lees ik hier allemaal! Gaan we knijpen in uiers? Hahaha! Doe ik nooiiiitttt. Als ik dat ook maar probeer dan heb ik al 2 blauwe ogen! Ik probeer het elke dag, veulen moet er straks toch ook aan drinken, al denk ik nu dat dat echt een ramp gaat worden!

Daar hebben we die knappe Vierra weer! Ze is echt mooi drachtig! Ze wordt wel zwaarder nu he!

Wauw, Pitana is ook echt een tonnetje nu! Hoeland zal het nou nog duren!

CarpeDiem van harte gefeliciteerd!

Wauw Ods, die is zeker gegroeid in nog geen week tijd! Halleluja! Mooi buikje hoor!

Jeetje Keresa, dat is snel! Gefeliciteerd!

Marije, bij jou schiet het ook niet op he! Het ziet er misschien wel naar uit dat jouw Fleur en míjn Fleur wel gelijk op gaan lopen! Fleur schiet aardig op!

Fleur heeft dus sinds maandag eigelijk een vrij vol uier. Ze loopt nog wel een groot deel weg, maar het gaat nu veranderen in een normaal vol uier. Onder haar buik aan de linke kant heeft ze een flinke bult vocht zitten, als ik er in duw ( Met gevaar voor eigen leven... }> ) dan verdwijnt bijna heel mijn vingerkootje in haar buik! Haar banden beginnen steeds slapper te worden en ze is het echt zat. Vanavond stond ze buiten in de longeerbak, en elke keer als ik langs liep hinniken en bij het hek gaan staan. Ze wilde duidelijk naar binnen. Ze eet voor 10 lijkt wel, al het hooi en bix gaat nog zonder probleem naar binnen! Ze is vandaag in de grote box gegaan, ben benieuwd hoe ze dat vind vanacht.

Verder hebben we ( geprobeerd) de camera op te hangen, maar helaas. Hij is draadloos en de afstand is net te groot of net te veel muren om bereik te hebben! Ik baal echt als een stekker. Nu gauw op zoek naar een andere camera. Iemand nog tips? Alles is welkom! Deze camera is nu dus te koop! Het is echt een super camera, mits je niet door al te veel muren moet en de afstand niet groter is dan 100 meter. Hij is super scherp, makkelijk in gebruik en niet heel groot!

Ik begin nu toch wel een beetje zzzzzzeeeenuuwachtig te worden hoor! Het duurd echt niet lang meer. Ik ga even een uier foto van mijn camera afhalen!

keresa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 22:55

maar ikheb mijn merrie's niet aan huis staan staan 20 km verder
en ik moet zo gaan werken

nog 2 te gaan

Fleda

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 23:11

Afijn, Fleur haar uier.

Afbeelding

Op deze foto zie je ook aan de rechterkant die vochtplaat zitten! Het is daar iets dikker als aan de andere kant!
Afbeelding

Begint erop te lijken toch? Gleuf is weg aan de achterkant!

Amandake

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 23:13

gefeliciteerd !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

@fleda : inderdaad....begint er zeker op te lijken

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 23:40

Lilli MAN wat is dat schrikken!! Nee, niet meegemaakt voor een bevalling... wel na een bevalling, dat de merrie heel erg opgezet was. Ik moest haar ook koelen met koel water.... Sterkte ermee Lilli, kan me indenken dat je hier niet rustig onder bent

GEFELICITEERD Keresa, ook van hier!! Stelletje bofkonten!! Wij willen ook zo graag!!! (nog niet Snap, nog even wachten PLEASE!!!)

ZO!!! Dat zijn nog eens BOOBS Fleda!!! WOW!!! Hier krijg ik enorm de kriebels van!!!!

Iedereen bedankt voor de complimenten, ik ben uiteraard super trots op Snap

Veteris

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 23:46

hallo allemaal!

ik lees hier al een tijdje mee en ik wil iedereen die al een gezond veulen heeft van harte feliciteren en iedereen die aan het waken is veel succes wensen.

zelf hebben we dit jaar 2 merries drachtig en nu bij de laatste voerronde ben ik me een hoedje geschrokken! de merrie staat nu al met 'hars' druppels aan haar uier en ze is 19 april pas op de 320 dagen. kan iemand me een beetje geruststellen of in ieder geval aangeven wat hiervoor ongeveer het normale tijdstip is voor een maiden merrie? bij mijn oudere merrie is het namelijk de volgende dag uiterlijk 2 dagen veulen ernaast. hier een foto van haar uier die ik zonet gemaakt heb.

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 07:02

sponsje83 maak je niet ongerust, dit kunnen ze heel goed en lang volhouden. Maar in de gaten houden kan nooit kwaad maargoed, dat doe je als het goed is toch bij een merrie die zo aan de tijd zit Spannend hoor!!

Verder lady's? Hoe staat het met de Boobs en Babes????

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 07:16

keresa: gefeliciteerd!!!

Fleda: ik mag ook niet aan de uier van mijn merrie komen hoor,maar iemand in dit topic wees me ereop dat de natuur vanzelf haar werk doet,en dat het veulen er dus wel aan mag komen.

lilli: ziet er enging uit...maar als de DA geen verdere actie onderneemt zou ik mee ook niet echt ongerust maken..

Ylana: ik ga ook maar uit van foalcam,dus van de gemiddelde 340 dagen.
Anders heb je helemaal geen leidraad,en moet je zeggen: mijn veulen komt ergens in de lente..

Cayusejuhh: en dan zeggen ze dat zwangere vrouwen kuren hebben...(drachtige paarden dus schijnbaar ook...)

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 07:24

Goeiemorgen,
Nog steeds geen veulens? Zo nee, fijne merries...

Keresa, gefeliciteerd, ben heel benieuwd naar de foto's!

Lilli, ik zou ook schrikken als ik zo'n vulva zag. Helaas kan ik je niet helpen, ik heb zoiets nog nooit gezien.

ibikus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 07:51

Hier nauwelijks verandering,
heule dikke tieten, vreet nog maar nauwelijks ruwvoer, raar puntkontje. Maar nog geen hars

Dennis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 08:18

Hier nog steeds dikke tieten, een dikke buik en al meer puntkont en puddingbillen .
Ik zet nog steeds in op volgend weekeind .

Semra

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 08:36

Even een update van Lidelia. Gisteren eindelijk foto's gemaakt. Kon ik niet inloggen op mijn album...
Hier dus op 8 maanden en 2 dagen, haar eigen verjaardag.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Vanmiddag kom ik nog even op iedereen reageren, moet nu de paarden buiten gaan zetten.

ChristaMoor

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 08:49

Keresa, gefeliciteerd!!!

Lilli, je hebt de da er toch bijgehad. Ik zou idd gewoon goed opletten dat het niet erger wordt en smeren met die zalf. Zolang de slijmprop niet weg is, word het veulen hierdoor beschermd, dus daar hoef je je niet al teveel zorgen over te maken.

En ook ik mag niet aan Moor d'r uiers komen, sterker nog, ik mag er geeneens foto's van maken (mijn camera is me lief ).

Ik las dat het met Hinke ook weer veel beter gaat, gelukkig. Wat een sterk paard is dat zeg.

Dennis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 08:53

Mijn dikke @ zwangerschaps gym .
viewtopic.php?f=10&t=568399

Witje maakt het echt niet uit, al zit er 10 man aan haar uier te trekken . Er waren gister wat leskindjes nieuwsgierig, dus die hebben de uier van hoog drachtige Angel met die van de niet drachtige Roos vergeleken .

Caye

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 09:37

moguh
Keresa van harte meid! wij willen wel fotos zien he

Fleur die ook al hoogdrachtig bestempeld mag worden..
en hier nog niks..
ik moet nog gaan kijken.. maar ze wacht maar. ik weet toch wel zeker dat er geen verandering in is sinds gister avond.. vent lief gaat elke avond kijken voor hij gaat slapen. * merk ik niks van watn ik lig gemiddeld dan al 2 uur in coma

Mariska_28

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 09:38

@flettie: Tuurlijk ben je welkom op kraamvisite, gezellig!

@MarijeR: Ooo straks komen ze allemaal tegelijk joh Wel sneu dat ze het zo zat zijn, Ciara staat op rust ook van het ene op het andere been te schuiven.. arme dieren

@Mac: Zou het soms door het weer komen dat de merries zo lang wachten? Lijkt me aan de ene kant sterk, maar toch...

@Mabon: Haha, durf het bijna niet te zeggen, maar die maaike zeg.. net een bijzettafeltje Tjeee wat een buik.

@Pauk: Oo spannend, flink uier ook!

@Ods: Zoo wat ziet jouw merrie er goed uit! Uier ook al lekker aan het groeien, spannend...

@tonie: grappig zo`n zwager..

@iwayalover: lekker he, ziek zijn.. bah zit ook al de hele week te kwakkelen kwa gezondheid. snif snif loopneus keelpijn

@Tinkerloos: En gelukt de uierfoto? Dat "wat voor kleurtje komt eruit" gevoel heb ik dus ook heel sterk. Daarom lijkt me bont fokken ook zo veel leuker dan bijvoorbeeld friezen..

@Dennis: Mooie tietjes, maar idd die duurt nog wel even schat ik zo.

@schattemaud: Ik doe eigenlijk niets met mijn merrie meer. Ze staat continue buiten, en verder niets. Is inderdaad wel beter wat beweging, maarja het komt er op de een of andere manier gewoon niet van.

@Cayusejuhh: haha wat een muts, was zeker even haar buik vergeten toen ze begon te rennen

@keresa: Gefeliciteerd!!! foto`s!!

@lilli: oo dat ziet er niet fijn uit idd. Ik kan je niet geruststellen want ik heb het nog nooit gezien. Maar als de dierenarts het zo zegt zal het idd wel meevallen denk ik.

@Fleda: Wij hadden eerst ook een draadloze camera gekocht, en weer teruggebracht omdat hij de afstand niet redde. Ik weet niet hoeveel meter je moet overbruggen? Wij hebben een camera gekocht bij de gamma. Kleurenkamera met geluid. Camera kost 99 euro, en wij moesten 60 meter overbruggen en hadden dus 2 extra snoeren nodig dus kwam er nog 30 euro bij. Beeld en geluid is super, dus ben er dik tevreden mee!!

@Fleda: ZOOO wat een uier.. Die hoeft vast niet lang meer?

@sponsje83: Mijn maiden staat ook al bijna een week te kegelen, en nog geen veulen .

@Semra: Ook zo`n mooi geschaafd buikje, ze ziet er super uit!

pff ik ga nu eerst naar de paarden, zal meteen foto`s maken, en dan vertellen hoe het er hier bijstaat.

Dana01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 09:40

@keresa gefeliciteerd!