Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Teigetje008 schreef:Red is echt wel drachtig...je kon net heel mooi haar dikke uier zien..
Faniek schreef:Ik ben er weer
Ik denk dat ik Maroes en Snoopy wel heb gezien weet het alleen niet zeker
MamaSnoopy schreef:Faniek schreef:Ik ben er weer
Ik denk dat ik Maroes en Snoopy wel heb gezien weet het alleen niet zeker
Snoopy heeft een lichtblauwe met grijze jas en lichtbruin haar (vaak in een staartje) en denk dat ze haar petje vandaag wel op had
En hoe vond je LC?
MarijeR schreef:Ja het gaat prima met Macy. Al heeft ze het buiten in de kudde niet meer zo naar haar zin, ze loopt veel weg van de anderen.
Ze uiert al aardig en haar banden zijn al erg los in vergelijking met andere jaren.
Maar ze kegelt nog niet dus het zal nog wel even duren![]()
![]()
Sjoert schreef:MarijeR schreef:Ja het gaat prima met Macy. Al heeft ze het buiten in de kudde niet meer zo naar haar zin, ze loopt veel weg van de anderen.
Ze uiert al aardig en haar banden zijn al erg los in vergelijking met andere jaren.
Maar ze kegelt nog niet dus het zal nog wel even duren![]()
![]()
Bij koeien( ja daar komen mijn koeien weer) was het een erg duidelijk teken als de koe zich afzonderde van de kudde. Dan was ze klaar voor de geboorte.
Loopt Macy weg uit de kudde omdat ze te moe is om al die fanatiekelingen onder controle te houden?
skreia schreef:hoi,ik ben de zus van maroes en snoopy had inderdaad een licht blauwe jas aan en maroes een donker blauwe jas.Ik ga er maandag heen,kom anders gezellig langs
Faniek schreef:skreia schreef:hoi,ik ben de zus van maroes en snoopy had inderdaad een licht blauwe jas aan en maroes een donker blauwe jas.Ik ga er maandag heen,kom anders gezellig langs
Pff ik weet zo niet ik was daar alleen op sollicitatiegesprek