Hier even van onder mijn steen weer uit kruipen. Na 50 meer pagina’s gisteren en vandaag ingehaald. Wil ik iedereen feliciteren met hun knappe veulens!!
Olga: ik wil je nog super veel sterkte wensen! Voor verlies van zowel je merrie als je veulen. Toen ik het allemaal las kwamen de tranen in mijn ogen! Woorden schieten te kort! Hopelijk vind je voor je zelf nu wat rust en kan je dag bij dag weer op je positieve komen.
AM ik zag het voorbij komen op insta heel knap ding!!! Proficiat
Laatst bijgewerkt door AnsoDM op 17-04-22 09:29, in het totaal 1 keer bewerkt
xYaartje
Geplaatst: 17-04-22 09:29
MWDStables: Gefeliciteerd .
AM_Horses: Gefeliciteerd .
Hier geen paasveulens. Dus we wachten rustig verder .
NibbitLotus
Geplaatst: 17-04-22 09:30
MDW en AM gefeliciteerd!!
Evalien86
Geplaatst: 17-04-22 09:31
Gefeliciteerd AM en MDW!
Ik zie harsjes en spenen zijn ook voller en het is volle maan.. Vanacht moet het komen.. Of nu in de zon is ook goed. Vanaf maandag weer alleen thuis..
Ik heb wat problemen met de website, foto uploaden gaat niet
Jaydee_WP
Geplaatst: 17-04-22 09:41
Mdw gefeliciteerd! Prachtig veulen en inderdaad mooie merrie!
Am gefeliciteerd! Benieuwd naar de foto's!
Dark mooi veulentje hoor! Prachtig vosje!
Pepper maakt het spannend... Zou het een easter veulentje gaan worden...?
Knolselder maakt het ook spannend en Minthe en Maestro worden ook al zo knap, groot en wijs!
Ik begrijp dat je helemaal op bent Olga. Je lijf en hoofd hebben zo lang onder spanning gestaan. Hopelijk lukt het je om dit met de tijd een plekje te geven. Wat jou is overkomen gun je niemand. Heel veel sterkte en denk vooral aan jezelf.
Wauw! Wat een bijzonder kleurtje is dit! Gefeliciteerd
Ik had vannacht ruzie met het alarm. Hij bleef mij bellen terwijl mijn paard rechtop lag. Niet met hoofd plat, grrrr, toch maar eruit, geen idee waarom hij nou zo moeilijk zat te doen. Het terugbellen deed ik blijkbaar te snel, toen hij mij nog aan het bellen was. Maar geen veulentje nog.. Ik ben niet zo goed in wachten
Gefeliciteerd iedereen met alle nieuwgeboren veulentjes
Olga, wat een vreselijke nachtmerrie is dit voor jou.. Jullie hebben voor beide paarden zo jullie best gedaan, er was niks aan te doen maar wat blijft het verschrikkelijk om zo afscheid te moeten nemen…
Hier kan het niet lang meer duren. Kim heeft de eerste melktest gedaan! Beetje ingezoomd om de kleur beter te kunnen zien: