Drover, hoe gaat het met Guusje?
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
cp112 schreef:Ldenboer, lastig zulke merries. Maar met tijd wordt dat vaak wel minder. Gelukkig probeerd de merrie niet te slaan oid. Dat heb ik eens gehad en is helemaal ellende![]()
@DR: hij is nu rond de 1.38/1.40
linda2008 schreef:Maak je om dat naveltje maar niet te druk. Ik heb dat vorig jaar ook met veulentje gehad, geloof na 2 maanden nog een friemeltje en leek zelfs iets te gaan ontsteken en ik was ook bang voor een breukje, maar was allemaal niet het geval![]()
Succes morgen op de controle
pretty schreef:CP112 wel een mooi hengstje,mooi compact ook of niet? (ken verder niks van tinkers)
DroverNiet fijn dat ze nog steeds zwaar ademt en zich verslikt. Ik duim voor de controle morgen,kun je ineens het naveltje nog eens aanhalen.
Ldenboer72 ik heb ook zo een merrie staan,gek word ik er ook van zoals ze het veulen steeds van je afschermt. Elk jaar een schuchter veulen... Vorig jaar heb ik ze elke dag even vastgebonden in de stal vanaf het begin en dat veulen werd het makste veulen ooit gehad. Kwam zo op je schoot liggen. Hoop dat het voor jou ook zo kan zijn hoor!
Dankje Arianne,ja ik hoop het wel. We hebben er natuurlijk al 1 maar dit is niet de mijne,het mag nou wel eens voor ons ook weer! Al mag ik niet klagen,vorig jaar ook 1-tje gehad. En 4 hengsten haha.
Luna die zal ineens wel weer vorderen,misschien met het mooie weer,duurt ook al lang inderdaad!