zie veel tietjes voorbijkomen amai vrouwke begint ook al aardig buikig te worden en mooie Jade

De meeste tietjes stellen gelukkiglijk nog niet veel voor, ben bang van een overvol uier als ze nog lang moeten, meestal is er iets loos dan.
En dan die met volle tietjes, die moeten ook allemaal niet meer zo lang

Oh Marijer inderdaad daar word je gelijk zo vrolijk van

Luna wij gaan naar De Morette, alleen de gynaecologie afdeling is goed in Merelbeke volgens mijn DA maar heb ook daar mijn twijfels over, allemaal geldklopperij, mijn DA zei dat het vroeger van de praktijk naar kliniek werd doorverwezen. Nu ziet hij de omgekeerde trend, terug naar de praktijk en daar de oplossing/oorzaak zoeken.
Maandagziekte moet vlug over zijn na pijnstilling/ontspanner, alle spieren bevatten teveel melkzuur en dat dient het lichaam af te drijven, dus na paar dagen moet dit weg zijn en zie je niks meer van. Is ook niet zo pijnlijk dan bevangen, loopt alleen heel moeilijk, vooraan en achteraan, spieren voelen ook heel hard aan. Bij bevangen, als pijnstiller is uitgewerkt, komt het terug, net als bij een blein. Dus als ze er allang mee loopt en na paar dagen niet over is, weet je wat te doen.
Ik kan alleen maar mijn eigen ervaring delen, ieder doet wat hij moet doen met zijn eigen paard zoals gezegd