Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
frenia schreef:Ik moet zeggen dat ik nalv hrt verhaal van hayden idd ook erg bang ben dat er nu de komende dagen weken alsnog iets heel erg mis gaat
Kelly_J schreef:frenia schreef:Citaat:had hayden een veulenprik gekregen? is geen verwijt mocht dat niet zo zijn, maar ik vroeg het me gewoon af opeens...
Ja, dat doen wij altijd voor de zekerheid. Ik vroeg daar nog naar bij de da, maar ze zei dat dat tegen tetanus was en niet tegen virus-infecties..
Iedereen gefeliciteerd met de veulens. Eerlijk gezegd ben ik niet zo vaak meer te vinden in dit topic; kan het bijna niet aanzien al die schattige veulentjes. Egoïstisch he.. Het voelt gewoon zo oneerlijk.
Ik ben aan het twijfelen of ik Misty weer laat insemineren. Aan de ene kant wil ik het wel. Het maakte mij namelijk enorm blij en mijn wens is om een veulentje te hebben van Misty. Aan de andere kant wil ik dit verdriet nooit meer en het is altijd weer een risico...
Ben ook bang dat ik bij een volgend veulen denk: hmmm, wel schattig maar niet zo perfect als Hayden was. Zij was namelijk echt precies wat ik wilde.
Wat vinden jullie?