haha nou had vorige week ook hele week met camera aan geslapen omdat ik het niet vertrouwde....maar was daardoor zoo veel wakker en had zown slaap tekort...dus afgelopen dagen tv maar uitgelaten en ff lekker geslapen...ben nu beetje bijgetankt...maarjah denk dat ik zware nacht krijg
Zilver begint laks te worden.. schopt dr voer naar een bepaalde plek. En gaat liggend eten!
Cynthia82
Geplaatst: 13-04-11 20:11
Ik heb net een gekke bekken sessie met Dais gehad (je moet wat als je aan het grazen bent en wacht op een veulen)
En!!! Ik heb waarschijnlijk een plekje veel dichterbij gevonden voor Dais dr veulen!! Samen met nog twee veulentjes zomers dag en nacht op de wei en in de winter 's nachts in een grote loopstal en overdag op de wei. Dan kan ik er vaker heen en makkelijker een band opbouwen, omdat je ze in de opfok niet zomaar uit de groep mag halen (zeker niet in de zomer). Er is al één merrie, dus het is even afwachten wat Dais en dat andere paardje krijgen. Als die andere merrie ook een merrieveulen krijgt en Dais een hengstje, dan gaat Dais dr veulen gewoon naar de opfok waar ik al een plek heb gereserveerd. Ik wil ze namelijk niet volgend voorjaar weer uit elkaar moeten halen. Dan kan het veulen van Dais beter gelijk naar de opfok waar het 3 jaar blijft.. Dus even afwachten wat er wordt geboren, maar ik hoop echt dat het doorgaat!!
Wessa gooid haar voer ook altijd naar achteren, maar dan eet ze het niet op
Cynthia82
Geplaatst: 13-04-11 20:33
Die rollende Sjol!! Ik denk dat ze voor straf dat je dit filmpje hebt geplaatst nóg een weekje wacht met bevallen Diane, wat is Gilly-Gail leuk!!! Spannend, LiiNd_Y, succes met waken! _Fer_ dat is even spannend geweest, maar weer niets, snap dat je het zat bent HCRanch, mijn merrie moet ook nog 14 dagen en dit was haar uier zondag: Nu wel ietsiepietsie groter, maar stelt nog niets voor JEEEEE!!! Wat heeft Highlight een verschrikkelijke puntkont!!! Dais laat ook veel hooi liggen, het past er gewoon niet meer bij, denk ik
Denk dat ik toch nog maar even ga kijken dadelijk bij fab... Het zou zomaar kunnen natuurlijk.. als er niks bijzonders is dan ga ik gewoon weer naar huis...
Steffi_H
Geplaatst: 13-04-11 20:47
Gefeliciteerd Diane!!!! Spannend bij Wessa en Highlight!! Ben benieuwd!
Hahahaha, dat filmpje van Sjol!! echt hilarisch!!!! Arme merrie!
Flinke uiers gezien, gelezen van bobo die het eventjes wat zwaar had en hierboven nog gekke foto's van met Dais. Hihi!
Vandaag lekker getut met mijn meisje, maar ze was wel een beetje sjaggie. Veulentje was ook wel overactief vandaag. Verder wil ze wel constant kroelen en doen. Haar uiertje is een beetje gekrompen, maar haar banden beginnen stilletjes aan wat slapper te worden. Ze is op een anderhalve week ook enorm gegroeid, zal morgen eens een foto nemen. En ze begint ook wat trager te eten...
@Antoontje: haha half juni duurt helemaal nog zoooooo lang
ik ga wat later in de avond nog wel bij bobo kijken, ze was vanmiddag rustig en einde van de middag en begin avond lopen er zat mensen op stal dus zolang mn mob niet gaat blijf ik lekker thuis
Ik duim mee dat er wat veulentjes geboren worden zou wel weer leuk zijn!!
bo eet trouwens ook stro, geen hooi en geen kuil... dat laat ze in de hoek liggen..!!! haha zou dat een "tik" zijn die bij het "drachtige merrie"zijn hoort
Zie net op de webcam dat zuur helaas ook is begonnen met staartschuren, jammer ik dacht echt dat ze dat dit jaar niet zou doen. Grr stom paard, coupe pleeborstel is echt niet in de mode
Hey allemaal, ik wilde mijn merrie Shamala graag ook aanmelden voor het lijstje wachtenden... vanaf morgen is ze 320 dagen drachtig... ze is uitgerekend voor 4 mei, maar ik denk dat dat weleens veel vroeger zou kunnen zijn: haar banden zijn best wel slap, ze eet soms heel slecht (wat helemaal niet van haar gewoonte is), en ik merk ook dat ze dabt in haar stal wat ze normaal ook niet doet: voorweeën of zo?... toevallig heb ik vandaag ook een super schattige foto van haar getrokken terwijl ze aan het rollen was op een stukje zand op de wei...
hier is een fijne merrie met een megabuik...
telkens als ik dit beeld zie wordt ik heel blij
oh ja, ook een pleeborstel bij haar ze schuurt al een hele tijdje van de eiwitten denk ik...