DDDara schreef:Baudyh Ze heeft niet staan zweten dus ik hoop ook dat het gewoon zwangerschapskwaaltjes zijn. Jij hebt er nu 2 op de veilige lijst staan heb je ook 2 birth alarmen of gaat er nu 1 met en 1 zonder alarm? En heb je ze wel beide onder de camera staan? En als je maar 1 birth alarm hebt waar op besluit je dan wie hem om krijgt?
Neonlight Is dat een nieuwe officiële regel dat je eerst wormen onderzoek moet doen voor je een wormenkuur krijgt of is dat per dierenarts anders? Ik heb vorige week nog 3 kuren gehaald.
Fokfanaat: Heb je een site waar je de wormenkuren uit ierland kan bestellen want dat zie ik ook wel zitten.
Kabayo wat een rot droom ik droom ook steeds de meest vage dingen ben er toch wel veel mee bezig bewust en onbewust.
Laurentii wat vervelend hopelijk komt de kleine snel, is dit de merrie waarvan het veulen al verkocht was?
Er was een aantal weken/maanden terug ook een bokker die zelf in het ziekenhuis lag omdat haar eigen baby te vroeg wilde komen ik weet de naam niet meer maar hoe is het met jou?
Toen ik me merrie van ochtend los liet viel me op dat haar kling duidelijk langer was en aan de onderkant heel breed soort van opgezet en wat open stond. De ander merrie's wilde aan haar kont/kling ruiken en ze gedroeg zich ook vreemd. Als ze aan de ander paarden snuffelde maakte ze zich groot en ging ze gillen (net of ze hengstig is) en ook draaide ze haar kont in als of ze de ander merrie's weg wou jagen (dit doet ze normaal nooit ze is de onderste in rangorde) maar toen de ander merries hun kont ook indraaide rende ze snel weg.
Verder is het buiten heel veel liggen en weinig eten dit is soweiso de laatste dagen al vaak zo. Ze lijkt kwa vacht ook wat doffer en lijkt heel lichtjes wat in de vallen van achteren (want niet gek is nu zo zoveel minder eet)
Iemand nog tips om haar wel fit te houden de laatste dagen/ weken?
Nee, die moet 16 mei bevallen.
Vandaag weer melkdruppels en ellendige merrie. Ik hoop dat ze vannacht gaat bevallen