Wat een bijzonder filmpje Astrid! Faline, hopelijk heb je een beetje kunnen slapen
Muronia
Geplaatst: 31-03-20 07:34
Faline dat is geen mooi begin zo. Ik duim dat het goed gaat met dat mooie kleine meisje.
Keresa gefeliciteerd!
Marije en...??
Degene met het lange nr en de 362 dagen dracht vandaag..nog geen nieuws? Sterkte, niet leuk als je zooo lang moet wachten zeg..
Wainonia had gisteren opeens wat vreemd gedrag aan het begin van de avond. Niet willen eten, flehmen, gapen, veel poepen en plassen en staart hoog houden. Poepen en meteen er achteraan plassen. Ik heb op de camera meegekeken. Ik wist dat haar uier er nog niet was, dus ik denk aan een 10-dagen draai/proefdraaien of het veulen drukte ergens tegenaan van binnen. Later op de avond ging ze weer gewoon eten en was ze weer rustig. Ondanks dat ik wel inschatte dat het hem nog niet was, is mijn nachtrust nu wel een beetje voorbij want ik vertrouw het niet meer helemaal nu, dus ik ga haar extra in de gaten houden nu.
Sterkte faline. Ik hoop dat alles goed komt. Keresa, gefeliciteerd.
996981
Geplaatst: 31-03-20 07:40
Jemig Faline wat heftig! Hopelijk komt het alsnog goed.
Hier nog geen nieuws en op dag 362 inderdaad.. merrie slaapt heel veel. Hoop echt dat het nu een keer komt... al heb ik het gevoel dat ze gewoon voor de 365 gaat
Faline wat naar, sterkte. Hopelijk heb je zelf nog wat kunnen slapen vannacht.
tinkert_tje
Geplaatst: 31-03-20 07:43
wat een naar gezicht zo’n kleine te zien liggen. hopelijk komt het goed duimen draaien faline
muronia dat had mijn merrietje vorige week toen dacht ik ook wat doet ze allemaal ze lag ook heel erg te kreunen Volgens mij was het veulen haar flink aan het pesten. Sindsdien ben ik wel alerter
He wat vervelend! Ik vind haar ook niet fris ogen op de foto's die je als eerst plaatste.. hopelijk knapt ze op. Heel be sterkte de komende dagen!
Cynthia82
Geplaatst: 31-03-20 07:57
996981 schreef:
Jemig Faline wat heftig! Hopelijk komt het alsnog goed.
Hier nog geen nieuws en op dag 362 inderdaad.. merrie slaapt heel veel. Hoop echt dat het nu een keer komt... al heb ik het gevoel dat ze gewoon voor de 365 gaat
Faline, maar ze hebben de techniek nog niet toegepast? W1nt ht lijkt me toch geen kwaad te kunnen die alvast uit te proberen, toch. Kan je dat al uitsluiten als het niet helpt. En als het wel helpt heb je de oplossing.
stal_HD
Geplaatst: 31-03-20 08:12
Dat dacht ik ook Annelies. Maar weet ook niet of het kwaad kan. Waarschijnlijk niet.
362.. wat lang. Wij zitten bijna op de 320 en van mij mag het deze week wel komen Komt me veel beter uit ivm corona en straks noodrooster. We zullen zien, of ze mijn schietgebedje hoort
Muronia spannend ja. De mijne had dat 9 dagen geleden. Ze ligt nu heel veel, gaat ze zo liggen dat ze bij het eten kan slaapt veel. Poept en plast veel. Alleen gister enkele uren in de 20*60 bak gehad en ze leefde helemaal op. Idioot was ze
996981
Geplaatst: 31-03-20 08:19
Merrie is zelf helemaal tevreden met haar olifantendracht
Hier volgt de merrie tot nu toe het zelfde ritueel als vorig jaar. Merrie staat nu dus met dikke benen. Dat was vorig jaar ook ongeveer 30 dagen voordat ze ging bevallen. Nu moet ze er nog 25 tot veilig dus begint al een beetje spannend te worden.