zet jezelf even op de 1e plek. Nog maar 4 weken te gaan! Ik duim dat alles goed komt met merrie en veulen en natuurlijk ook met jou en je kleine Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
zet jezelf even op de 1e plek. Nog maar 4 weken te gaan! Ik duim dat alles goed komt met merrie en veulen en natuurlijk ook met jou en je kleine 

wat K.U.T dat ze elkaar nou nog steeds niet accepteren! Denk goed om jezelf!juval schreef:suffie, wat voor camera heb jij? ik wil er ook een die het binnen 5 minuten doet![]()

Lees braaf iedere dag mee maar merk dat ik steeds zenuwachtiger word als ik het topic open.. Aan iedereen die het veulentje of zelfs de merrie is verloren, ontzettend veel sterkte..
Hoop dat er eerdaags weer foto's van lieve snoetjes voorbij komen om de moed erin te houden!! Hier groeit mevrouw vrolijk door en we zitten inmiddels op dag 305. Zag vandaag alleen wat slijm in haar staart zitten.. Achterkant lijkt verder rustig al vindt ze het tegenwoordig wel erg lekker om haar dikke batterij tegen de wand te parkeren..
Iemand ervaring met slijm? Aan de baasjes van de merries die op knappen staan, heel veel succes! Dat er maar veel blije koppies te zien zullen zijn in dit topic!