Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
C2012 schreef:iEmmaaa: Moeders en wakenMijn mama zei al twee weken voor de geboorte da ze weeën had. Als ze ging plassen: ja, ja, ja, oh, nee, het is geen vruchtwater.
Dan moet je daar lekker koel onder blijven.
pol1 schreef:Wat een mooi tinkertje!! Geweldig Leonoor dat was t wachten waard!!
@azara: is je merrie nou al gecheckt op dracht? Zie ook niet zo heel veel maar jij kent je merrie t beste!
Cyntia: t komt vast goed met je mooie poppetje!!
Hier nog steeds de moeder van livia met wederom 1 snotterig/ prut neusgat..Nu 2 AB kuren gehad leek goed te gaan laatste dgn maar nu weer prut..zucht!! Volgende wk vrijdag foto maken van gebit en sinus.. Ben hoop centen kwijt maar nog steeds niet opgelost..bah maak me er maar zorgen over. Merrie doet trouwens niet ziek aan en eet goed..Iemand van jullie ervaring?
pretty schreef:pol1 schreef:Wat een mooi tinkertje!! Geweldig Leonoor dat was t wachten waard!!
@azara: is je merrie nou al gecheckt op dracht? Zie ook niet zo heel veel maar jij kent je merrie t beste!
Cyntia: t komt vast goed met je mooie poppetje!!
Hier nog steeds de moeder van livia met wederom 1 snotterig/ prut neusgat..Nu 2 AB kuren gehad leek goed te gaan laatste dgn maar nu weer prut..zucht!! Volgende wk vrijdag foto maken van gebit en sinus.. Ben hoop centen kwijt maar nog steeds niet opgelost..bah maak me er maar zorgen over. Merrie doet trouwens niet ziek aan en eet goed..Iemand van jullie ervaring?
Wat vervelend. Ik heb een merrie met longemfyseem. Die heeft prut uit beide neusgaten regelmatig. Maar dat stinkt geweldig. Vorig jaar ook goed wat geld tegengegooid,RX'en,speciale AB,swabjes,...maar er is niets wat baat. Operatie is pokkeduur en waren ze niet geweldig positief over. Dus we laten het nu zo zolang we zien dat de merrie er geen last van heeft,en dat heeft ze verder ook niet.
Het kan evengoed van een kies zijn bij jouw merrie,daarom lieten wij toen foto's nemen.
Myrth aaah jij ligt dus weer lekker te genieten!