2 foto's van Peggy's veulen! Hij is nog steeds naamloos, misschien hebben julllie nog goeie ideeën voor een een (hengsten) naam beginnend met de B. (liefst engelstalig)
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:had hayden een veulenprik gekregen? is geen verwijt mocht dat niet zo zijn, maar ik vroeg het me gewoon af opeens...
Kelly_J schreef:frenia schreef:Citaat:had hayden een veulenprik gekregen? is geen verwijt mocht dat niet zo zijn, maar ik vroeg het me gewoon af opeens...
Ja, dat doen wij altijd voor de zekerheid. Ik vroeg daar nog naar bij de da, maar ze zei dat dat tegen tetanus was en niet tegen virus-infecties..
Iedereen gefeliciteerd met de veulens. Eerlijk gezegd ben ik niet zo vaak meer te vinden in dit topic; kan het bijna niet aanzien al die schattige veulentjes. Egoïstisch he.. Het voelt gewoon zo oneerlijk.
Ik ben aan het twijfelen of ik Misty weer laat insemineren. Aan de ene kant wil ik het wel. Het maakte mij namelijk enorm blij en mijn wens is om een veulentje te hebben van Misty. Aan de andere kant wil ik dit verdriet nooit meer en het is altijd weer een risico...
Ben ook bang dat ik bij een volgend veulen denk: hmmm, wel schattig maar niet zo perfect als Hayden was. Zij was namelijk echt precies wat ik wilde.
Wat vinden jullie?
pretty schreef:Hanneke wat fijn dat je beide merries nu in de veilige zone zitten!
dat wordt ook al spannend Thea,zeker aan haar gedrag te merken
DL zo benieuwd wat die 2 zullen geven straks! Ben benieuwd of je champagne krijgt!
Frenia zo spannend dat we kunnen meevolgen,ik word helemaal hyper![]()
En geboren!! Yeah!!! Gefeliciteerd met je hengstveulen!!![]()
![]()
En wat een snelle! Hij is mooi getekend!
jobamara een mesje heb je normaal niet echt nodig al is het handig als je het liggen hebt. Bij een redbag bijvoorbeeld schijnt het vlies ook stugger te zijn en moeilijker te openen.
Oei Inowa dat lijkt er nog niet echt op dan. Maar het vergroot wel je kansen op een hengstveulen hihi
Rooslover wat een dotje!Namen met een B.. Badly in Love. Blown away. Breakfast at Tiffany's.. Euhm niet mijn beste vak dus.
![]()
Wijkhuys ze kan inderdaad nog meer!
Logisch Kelly dat je het hier niet kunt aanzien. Het is ook niet eerlijk.En ik snap je twijfel,maar ik ben zeker dat het volgende keer wél goedgaat en een hoop goedmaakt. Alleen is het aan jou als je dit nog eens wilt of niet,het blijft natuurlijk altijd een zeker risico.
Enjoy86 en deze keer komt het gewoon goed! Wat een aardige mensen had je rondom jou,verzacht toch heel klein beetje het leed. Ik gun je het mooiste en liefste veulen ooit.