Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
inowa schreef:rifi; die gaat niet lang meer hoor...
AD; jeuk kan idd door aangroeiend haar komen.
inge176; mooi dat alles goed gegaan is...
zag verder nog een zeer gave hengst voorbij komen..
ben de laatste dagen vrij druk geweest,moet straks ook weer rijden met raviero(nieuw bijrijdpaard)
hier de laatste dagen echt het toppunt gehad met wynnetou,
hij vliegt me door alle stroomdraden heen en word echt gevaarlijk in gedrag.
geen respect voor moeders of andere veulens of merrie,s en al helemaal niet voor stroomdraad dus...
probeerd al volop te dekken,krijgt echt harde klappen want hij duikt dus echt op alle merrie,s en veulens.
gisteren heeft hij een harde trap tegen zijn kin gehad van presca,ben er nu wel klaar mee
heb overlegd met de veearts en ik kan hem gewoon samen met presca begin september spenen,hij is dan 3,5 maand.
zolang hij niet in ontwikkeling achter was of mager was dan was het geen probleem.
hij is ook al heel zelfstandig en drinkt bijna niet meer bij winoa,eet wel veel brokjes,hooi en meusli en weet ik wat allemaal nog meer...
dus hier word als het goed is 2 september gespeend.
verder vandaag het nieuws gehad dat ik tante word!!!!
mijn zus is zwanger van haar eerste kindje,volgende week krijgt ze haar 3e echo om te kijken wat het is.
en ik mag het weten!!!!!!
inge176 schreef:Hmm lijkt me wel jammer dat je veulen al zo hengst is dat hij bij zn moeder weg moet.
AD Fynn heeft soms ook jeuk op zijn kont, daar heeft hij ook nog een hele dikke vacht, denk dat het daardoor komt. Wil niet zeggen dat het ook de reden is voor jouw Razzle.
Cody, mijn merrie schuurde ook erg met haar staart en kreeg ook pavo merriebrok. Maar verder schuurde ze niet, dus weet niet of het echt van de merriebrok kwam of dat het een drachtige merriekwaal was.
Fynn krijgt podo van Pavo, dit vindt hij erg lekker maar hij eet nog lang niet zoveel als voorgeschreven staat. Volgens de zak moet hij nu al meer dan een halve kilo krijgen, hij zit nu op twee handjes.
Meer wil hij ook niet eten dan loopt hij gewoon weg.
Talida, dat is een mooie reactie om te horen van de fokker!
Inowa, wynnetou is wel erg mooi. Jammer dat hij zo vervelend doet. Ik denk niet dat je anders kan dan hem vroeg afspenen.
Met Fynn is gelukkig alles goed, we zijn gisteren even bij hem langs geweest en gaan vanmiddag natuurlijk weer.
http://www.flickr.com/photos/nielsstrat ... 566359717/
http://www.flickr.com/photos/nielsstrat ... 566359717/