ik zal straks eens even nieuwe foo,s maken van uiers van de meiden en ook eens wat van pepper
sjappe
Geplaatst: 09-04-10 11:37
Even een paar fotootjes van Jessie (vandaag 317 dagen).
uier op 300 dgn
uier vandaag (317 dgn)
Banden vind ik zo moeilijk te beoordelen (maar mogelijk is daar ook nog niks aan veranderd). Ze heeft nooit zo'n mooie bolle gespierde kont gehad en ze heeft ook al maanden weinig gedaan, dus wat ze daar aan bespiering had is al lang verdwenen. Haar kling is sinds gister wel slapper en staat iets open onderaan (heb geen idee of dit verder een indicatie is of het eerder dan 340 dgn geboren gaat worden).
hier een die ook ongeveer op zoveel dagen zit maar heeft dus nog geen uier
pepper zit aan de 307 dagen maar geen uier voor zover ik weet.
winoa zit op de 316 dagen als ze voor einde van de maand is anders zit winoa op 279 dagen dracht
Bimmetje
Geplaatst: 09-04-10 12:24
hier een neiuwe uierfoto van wilma. Voor zover dat ie gelukt is. Het is maar goed dat er niemand in de buurt was whaha. Anders hadden ze gedacht, wat is die nou weer aan het doen liggend onder dat paard.
Laatst bijgewerkt door Bimmetje op 09-04-10 12:24, in het totaal 1 keer bewerkt
eldango
Geplaatst: 09-04-10 12:24
Pasha gefeliciteerd!
Het lijkt wel of er dit jaar alleen geweldige veulens worden geboren,stuk voor stuk zijn ze zeer mooi. Belooft wat voor de veulens die nog komen.
Jeemig wat komen er weer mooie merries voorbij met mooie dikke buiken!
Iedereen met een mijlpaal gefeliciteerd!
Ben nu al zenuwachtig voor of ze nu weer zo makkelijk dragend wordt en of alles goed gaat! Wordt dus weer een spannend jaar!
O,ja Future's Pride ging super de trailer op en stond erop alsof hij dat vaker had gedaan. Ze staan bij de hh!
haha ik mis het wel aan de eene kant , elke keer uier foto's maken , en de spanning. Aan de andere kant ben ik blij dat ik het gehad heb , en lekker kan genieten van een ADHD veulen