Whiz schreef:nanda, neonlight en maseike! jullie zijn ook allen wat later met een merrie.. Juni Juli.. Hoe zit het met de uiers bij jullie? Want gisteren had ik al een foto geplaats van Liberty haar uier waar wat in kwam.. maar vandaag zat er nog weer meer in?!! En ze is pas eind Juni begin Juli aan de beurt??!!! is dat normaal? Ik had het idee dat het bij Lady allemaal wat later kwam!!
Hmmm, ik geloof dat je bij mij aan het verkeerde adres bent, Neon is de grootste fopmerrie die je je maar kan voorstellen namelijk.
Zij heeft wel iets uier, maar niet van die memmen als je hier ziet, en die krijgt ze ook niet voordat het veulen er is. Heb wel een uierfoto van vorige week, staat tussen de foto's op http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=53&t=761012&hilit=. Is wel iets, maar dit is haar 3de veulen op rij, uier is niet kleiner geweest sinds het veulen eraf is volgens mij.Guenivere, wat een mooierd! Leuk sjabrakje! Is moeder een NAS merrie?
Was vorig jaar ook op het eind, vaak zet ze zich met haar kont tegen een boom gedrukt te slapen (bang dat het veulen stiekem ontsnapt?
)

Spirit is wel altijd veel vroeger, maar ik kan me niet meer herinneren van 2 jaar geleden hoe vroeg dat was. (Met een maand of 9 volgens mij) 

.......troost je ,ik waak nog steeds verder ,Romi staat in de kraambox nu